Tot 1 augustus 40% korting op Cubase 11

Synthesist

Getoetst lid
Lid sinds
10 april 2003
Berichten
2.195
Locatie
Twente
Op steinberg.net is Cubase 11 in de aanbieding. 40% korting op updates, upgrades en crossgrades. Registreer je een nieuwe licentie van Cubase artist, dan krijg je nu gratis een upgrade naar pro.

Ik heb wel eens gelezen dat wanneer je een upgrade code koopt en pas gebruikt als er een nieuwe Cubase versie is, je de nieuwste versie krijgt. Weet iemand of dat klopt? Ik zit nog op Cubase 5 :beard: dus even wachten met upgraden kan ik wel aan.
 
Op steinberg.net is Cubase 11 in de aanbieding. 40% korting op updates, upgrades en crossgrades. Registreer je een nieuwe licentie van Cubase artist, dan krijg je nu gratis een upgrade naar pro.

Ik heb wel eens gelezen dat wanneer je een upgrade code koopt en pas gebruikt als er een nieuwe Cubase versie is, je de nieuwste versie krijgt. Weet iemand of dat klopt? Ik zit nog op Cubase 5 :beard: dus even wachten met upgraden kan ik wel aan.

klopt, het moet wel een nieuwere versie zijn dan die je hebt, ik heb b.v. Cubase Pro 11, sja..., wanneer ik die 'kode' weer zou kopen, dan werkt het niet, op dit moment, wanneer ik b.v. 11.5 update koop, kan ik ook gaan wachten, wanneer ik dat kan, moet eens lukken.

dus wanneer je nu de update naar 11 koopt van cubase 5, €95,40! sjoeps... wat is het prijzig om pro up to date te houden, niet in sales.. waarom doe ik dat toch :beard:??
voor net onder de 100 euri 6 versies omhoog. netjes...

maar goed, voor die prijs kun je wachten op 11.5, 12.5, 13, 13.5 etc.

wanneer je de licentie aktiveert, het moment is belangrijk, welke versie je krijgt. dus bij aktivatie krijg je de versie die dan beschikbaar is.

(overigens krijg je nu een downloadkode, gaat het via steinberg download manager, die zo ongeveer automatisch, de aktivatiekode in de eLicenser zet.
nogal wat mensen zitten er mee in de war, merkte ik bij de SpectraLayers Pro 8 update. ja die houd ik ook bij...

bij 11 zit overigens SpectraLayers One 7...)

goed. kopen! cheap! wachten tot je niet meer kunt! en zoem, de toekomst in!

(de nieuwste eLicenser kopen zou wel een goed idee zijn, nooit via steinberg, gaat te langzaam..., maar aangezien die verdwijnt, of niet meer nodig is, volgens mij gaat ie geheel verdwijnen, schijnbaar. ik vond het juist wel fijn... want cubase 5 is 2009???)
 
Ik heb wel eens gelezen dat wanneer je een upgrade code koopt en pas gebruikt als er een nieuwe Cubase versie is, je de nieuwste versie krijgt. Weet iemand of dat klopt? Ik zit nog op Cubase 5 :beard: dus even wachten met upgraden kan ik wel aan.

Da klopt, zo heb ik het tot nu toe altijd nog gedaan. Update in de uitverkoop kopen en pas activeren als de volgende versie uit is. Dan heb je in feite twee versies voor de update prijs met korting.
 
Ik heb recent geupgrade van cubase 4 naar 11 pro met code zonder gedoe en werkt perfect.
Bleek dat ik destijds bij registratie van 4 een ander e-mail adres te hebben gebruikt.
Maar dat was snel geregeld via support van steinberg. Geen enkel probleem dus.
 
Da klopt, zo heb ik het tot nu toe altijd nog gedaan. Update in de uitverkoop kopen en pas activeren als de volgende versie uit is. Dan heb je in feite twee versies voor de update prijs met korting.
Hoe werkt dat dan? Ik heb nu Cubase 11, kan ik dan door nu een upgrade van 10.5 naar 11 te kopen (waar ik nu feitelijk niets aan heb) dadelijk upgraden naar 11.5 of 12?
 
klopt, het moet wel een nieuwere versie zijn dan die je hebt, ik heb b.v. Cubase Pro 11, sja..., wanneer ik die 'kode' weer zou kopen, dan werkt het niet, op dit moment, wanneer ik b.v. 11.5 update koop, kan ik ook gaan wachten, wanneer ik dat kan, moet eens lukken.

dus wanneer je nu de update naar 11 koopt van cubase 5, €95,40! sjoeps... wat is het prijzig om pro up to date te houden, niet in sales.. waarom doe ik dat toch :beard:??
voor net onder de 100 euri 6 versies omhoog. netjes...
Erg vriendelijke upgrade policy van Steinberg hoor. Het zal inderdaad ergens 2008 of 2009 zijn geweest dat ik 5 heb gekocht. Dat ik dan nu voor zo'n klein bedrag weer bij kan zijn vind ik echt schappelijk.
Up to date houden geef ik weinig om, ik gebruik software ook nog maar incidenteel als ik muziek maak, dus ik ben blij als ik ergens gewoon een licentie voor kan kopen in plaats van een abonnement.
 
Toch maar besteld :okdan: , heb nu 8.5 Pro
 
dat werkt dan weer niet. zover ik weet.
Ik ga het toch eens proberen. Ik heb net de update van pro 10.5 naar 11 gekocht en heb de upgrade code per email opgestuurd gekregen. Die moet ik straks op mijn Cubase account registreren. Dus ben wel benieuwd wat er gebeurt als ik dat pas later dit jaar doe. Ik ben benieuwd of ik de zelfdiscipline op kan brengen om zo lang te wachten...
 
Ik ga het toch eens proberen. Ik heb net de update van pro 10.5 naar 11 gekocht en heb de upgrade code per email opgestuurd gekregen. Die moet ik straks op mijn Cubase account registreren. Dus ben wel benieuwd wat er gebeurt als ik dat pas later dit jaar doe. Ik ben benieuwd of ik de zelfdiscipline op kan brengen om zo lang te wachten...
Zo heb ik het al twee keer achter elkaar gedaan. Ga het nu weer doen. Scheelt gewoon echt geld. Waar je anders 200 euro (of 120 als je kan wachten op de aanbieding) neerlegt als je meteen de updates koopt heb je nu voor 60 euro twee updates. Als je echt geduld hebt kan je ook een berg versies overslaan een voor 95 euro in de aanbieding je versie upgraden.

Wat ik me dan wel weer afvraag hoe lang kan je wachten met activeren? Stel dat ik 5 versies laat gaan en dan pas mijn 11 licentie activeer? Heb ik dan de laatste versie. Zou denken van wel.
 
Ik ga het toch eens proberen. Ik heb net de update van pro 10.5 naar 11 gekocht en heb de upgrade code per email opgestuurd gekregen. Die moet ik straks op mijn Cubase account registreren. Dus ben wel benieuwd wat er gebeurt als ik dat pas later dit jaar doe. Ik ben benieuwd of ik de zelfdiscipline op kan brengen om zo lang te wachten...

dat werkt dan wéer wel. o tenzij je 11 hebt. goed ik ga nu zelf twijfelen.

je krijgt inderdaad een downloadkode, ipv een aktivatiekode tegenwoordig. maar dat maakt in wezen niets uit, wanneer je niets met de kode zou doen.

maar de update prijs van 11 naar 11.5 is... 60 euro, buiten de sale om..
 
maar de update prijs van 11 naar 11.5 is... 60 euro, buiten de sale om..
Maar met een beetje geluk kan ik op deze manier voor 60 euro van 10.5 direct door naar 11.5. Blijkbaar werkt het voor Chojin. Voor die paar tientjes maakt het me niet zo veel uit maar ik ben nu gewoon nieuwschierig of het werkt.

Het was natuurlijk nog goedkoper geweest als ik hier vorig jaar mee was begonnen. Dan had ik voor de prijs van de 10 naar 10.5 update met korting twee stapjes kunnen maken.
 
Maar met een beetje geluk kan ik op deze manier voor 60 euro van 10.5 direct door naar 11.5. Blijkbaar werkt het voor Chojin. Voor die paar tientjes maakt het me niet zo veel uit maar ik ben nu gewoon nieuwschierig of het werkt.

Het was natuurlijk nog goedkoper geweest als ik hier vorig jaar mee was begonnen. Dan had ik voor de prijs van de 10 naar 10.5 update met korting twee stapjes kunnen maken.

je kunt op deze wijze zeker door naar 11.5, dus het scheelt niks, met wanneer 11.5 uitkomt. alhoewel... ik reken de prijs vanaf 11 naar 11.5... dus je bent goedkoper uit, wanneer je wacht, zeker doen.
11 is mooi, maar eigenlik geeft het niet zoveel meer, de Pro versie, al gebruik ik wel de nieuwe 'dingen'. en ik had/heb al SpectraLayers Pro 8 (7 hiervoor... en 6...)...

we zullen eens zien wat 11.5 brengt. maar dit werkt zoals ik al had uitgelegd. dus no worries.
 
Voor iedereen die al een 11.0 update had gekocht maar nog wachtte op 11.5 om hem te activeren is er slecht nieuws, maar vooral goed nieuws;
- Steinberg gaat versie 11.5 overslaan en komt in 2022 direct met versie 12.0 (bron: Cubase 12 is coming in 2022)
- Als je na 9 November Cubase 11.0 hebt geactiveerd kom je in aanmerking voor een gratis upgrade naar versie 12.0 volgend jaar (bron: https://helpcenter.steinberg.de/hc/...8020498-Free-Grace-Period-Update-to-Cubase-12)

Dus als je net als ik als een echte zunige hollander met korting een code voor de 10.5 -> 11.0 update hebt aangeschaft kan je nu eindelijk van Knoeibaas 11 gaan genieten! :-D
 
Dank voor de tip! Ik had het inwisselen van mijn code uitgesteld tot maart 2022 en dat hoeft nu niet meer. Kan ik weer een jaar of tien vooruit.
 
Back
Top