• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Imposcar Touch digital controller

Prijs
650 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.506
Hierbij te koop:

Imposcar Touch controller.
In nieuwstaat.

650,- euro

Enkel afhalen
 

Attachments

  • imposcar.jpeg
    imposcar.jpeg
    64,1 KB · Bekeken: 335
Ik bump deze even, ik heb wat reacties gekregen maar op de een of andere manier over het hoofd gezien.

Op een vraag die me werd gesteld, het betreft enkel de Controller hier, niet de licentie op de plugin. Het is de enige plugin die ik heb en ik wil die ook gewoon blijven gebruiken.
De sound van Imposcar is geweldig, de controller is ook echt een waardevolle toevoeging, alles heeft gewoon zijn eigen knop.

Ik weet zeker dat ik spijt krijg als die weg is. Maar ik gebruik hem, of eigenlijk, heel mijn studio, te weinig.
 
Is nog beschikbaar.

Voor 700,- euro krijg je de VST licentie er bij.

Alleen afhalen en contante betaling.

Controller is in nieuwstaat, plugin ook.
 
Is weer beschikbaar, koper laat niets meer van zich horen.

Zoals gezegd, de controller is in nieuw staat en is gebouwd als een tank, weinig synths die zich qua kwaliteit kunnen meten met deze controller.

650,- euro zonder imposcar licentie,
700,- euro met.

Alleen afhalen.
 
Back
Top