VSTi's downloaden en installeren

gilberto

Stamgast
Lid sinds
15 april 2020
Berichten
119
Locatie
eksaarde
Hello,

Ik heb cubase elements 10,5 en ik wil een free VSTi installeren genaamd LDK1609_Violin_-_64.zip.
Als ik de zip heb uitgepakt zie ik een map en een.dll file staan in de map Documenten.

Als ik de map LDK1609 Violin -64. instruments open zie ik een LDK1609 Violin 64 .mse bestand staan.

Wat moet ik nu verder doen om deze VSTi Violin 1609 Violin -64 instruments te kunnen installeren in mijn cubase elements 10.5.
Graag uw medewerking.
Grtz,
gilberto
 

Attachments

  • forum  VST violin  27 juni  2021 2.png
    forum VST violin 27 juni 2021 2.png
    345,5 KB · Bekeken: 183
  • forum LDK violin 27 juni 2021.png
    forum LDK violin 27 juni 2021.png
    339,3 KB · Bekeken: 151
Dacht dat je de .dll in de map voor plugins moet plaatsen, en dan de applicatie waarmee je het wil gebruiken een scan laat uitvoeren (of anderszins toevoegen) zodat die het ziet. Maar ik loop met een grote boog om plugins en alles wat daar mee te maken heeft, dus een opmerking erbij over een korreltje zout enzo. :D
 
Als het goed is staat er in program files een map Steinberg en/of VSTplugins, dit is de standaard map waar plugins horen te staan als zou je waarschijnlijk in Elements ook wel een eigen locatie kunnen invoeren. Als je de .dll en mapje daar zet dan zou Cubase de vst moeten kunnen scannen.
 
Vriendelijk bedankt voor de hulp. Ik zal doen wat jullie hier voorstellen.
Ik heb vandaag een wave file lil-uzi-type-sad-violins-loop_115bpm wave geluid 2363kB gedownload.
Kan ik dit wave bestand met viool importeren in mijn cubase elements 10.5?
Grtz,
gilberto
 
Back
Top