Tr-808 met zeer laag serie nummer

DRe

SSM spacestation
Lid sinds
20 oktober 2004
Berichten
4.941
Locatie
Hilversum
Dat betwijfel ik heel sterk omdat de eerste exemplaren er om te beginnen al helemaal anders uitzagen die waren chocolade bruin geglasuurd (verf beetje als hageslag ala Hameritte),dan heb je de 'antraciete' en dan de mat zwarte

Deze is een 'antraciete'
 
Je mag het betwijfelen. Daar is dit forum voor.
 
Misschien wel de originele batterijen :stupid?
Nope, bij mij zaten de originele Roland batterijen (ik meen blauw met oranje letters) er nog in. Gelukkig geen lekkage gehad (was vergeten de stekker er in te doen toen ik ze wisselde: allemaal vreemde ritmes).
Volgens mij wel goede batterijen aangezien ze er toch al een jaar of 15 in hebben gezeten, als het niet langer was).
 
Jullie zijn ook leken als het om inside information gaat. ;)

Of outside information dit keer.
 
Je kunt het zien aan de bol schroefjes. De eerst 100 hadden alleen maar bol schroefjes zoals je in de advertentie kan zien. Tot nummer 000130 erna hadden alleen bol schroefjes in het midden. Na nr 55000 hadden alleen maar Philip screws. Tot nr 325000 is het hoogst welke ik heb gezien.
 
Je kunt het zien aan de bol schroefjes. De eerst 100 hadden alleen maar bol schroefjes zoals je in de advertentie kan zien. Tot nummer 000130 erna hadden alleen bol schroefjes in het midden. Na nr 55000 hadden alleen maar Philip screws. Tot nr 325000 is het hoogst welke ik heb gezien.
Heb je nog meer zo'n onzin?

Mijn twee units hebben allemaal bolschroefjes en het zijn er geen onder de 100
 
Gezien de "samba", "mambo" en "chacha" knoppen zou ik hem toch eerder een Russische CR78 noemen. :) En dan ben ik gul, met 3 geluiden...
 
Heb je nog meer zo'n onzin?

Mijn twee units hebben allemaal bolschroefjes en het zijn er geen onder de 100

Foto s anders is het niet waar!!!

De enige hier die compleet alleen maar een bol schroefjes 808 heeft is “shifter”
 
Een vreemd rekensommetje die niemand begrijpt. 331654 : 10000 = 33,1654 dat betekent dat het serie nummer getal van 3315 is nummer honderd uit de tr-808.
 
Foto s anders is het niet waar!!!

De enige hier die compleet alleen maar een bol schroefjes 808 heeft is “shifter”
ik zal de mijne van de week eens aan de onderkant bekijken. Uit m’n hoofd zijn het bolle schroefes (geen idee van het serienummer)…
 
Foto s anders is het niet waar!!!

De enige hier die compleet alleen maar een bol schroefjes 808 heeft is “shifter”

Wat is het verschil tussen jouw so called 'bolschroefjes' en 'Philip screws' ?
 
Back
Top