Ether Echo

Ik luister niet vaak SF tracks (uit tijdgebrek) en dus kies ik ze random uit.
Dus kom ik hier uit en was in eerste instantie blij verrast. vanaf 0:55 kan het mij echt bekoren (lekkere groove) tot op dat punt waar het toch wat stuurloos wordt.
In die zin dat je op zich geen onaardige dingen doet, maar echt spannend wordt het imo niet. Jammer, want de eerste minuut deed iets anders vermoeden !
 
@sKeLeTvM @Iwanw @vink thnx voor het luisteren, maar zeker ook voor jullie feedback, toch altijd wel fijn om iets van comments op je track te krijgen!

tot op dat punt waar het toch wat stuurloos wordt.
Dit soort feedback heb ik toch altijd wat moeite mee. Niet omdat het niet in de positieve hoek zit (kan ik prima hebben), maar wat bedoel je hier nou precies mee? Mist het structuur, een standaard pop song (AB-AB-C-B bv), of bedoel je iets anders? Je legt het half uit in de volgende zin: "maar echt spannend wordt het imo niet", maar daar kan ik ook niet zoveel mee.

Ok, het is zeker geen wereld track, en dit zit waarschijnlijk in een niche hoek, maar ik ken echt plenty muziek die nooit echt spannend wordt. Moet elke track dus perse spannend zijn? Ik krijg vaker dat soort feedback in de trend van, "goed begin, maar nu had ik hier dit of dat (een climax?) verwacht". Ik luister naar plenty muziek die dat soort dingen echt gewoon niet in zich heeft, zowel in de casual hoek als de wat meer duistere muziek. (om het makkelijk te houden, luister bv eens naar de casual stuff van deze reeks: Kompakt: Total, deze bv Kompakt - Total 9 (2008, CD). NB ik vergelijk mijn track overigens niet met de kwaliteit van die tracks, dan heb ik nog een lange weg te gaan....)

Dit is geen aanvallend verweer op jouw feedback, ik ben blij dat je uberhaupt de moeite neemt om het te luisteren en iets op te schrijven, maar ik wil het gewoon begrijpen, dan kan ik er misschien wat mee....
 
Back
Top