Tr909 op marktplaats, 5500,- geboden :S

Ik vraag me altijd af of mensen die brood kopen voor 99 cent bij n promo in n discounter, de week er op dat gaan vertellen bij een warme bakker om de prijs omlaag te krijgen van zijn brood. En ivm dat bod op marktplaats van 5500, dat is een vriendje, dat zie je zo al, enkel om de prijs op te krikken, of een sabotage bod van iemand die volger is van

sKeLeTvM :D

 
Ik vraag me altijd af of mensen die brood kopen voor 99 cent bij n promo in n discounter, de week er op dat gaan vertellen bij een warme bakker om de prijs omlaag te krijgen van zijn brood. En ivm dat bod op marktplaats van 5500, dat is een vriendje, dat zie je zo al, enkel om de prijs op te krikken, of een sabotage bod van iemand die volger is van

sKeLeTvM :D

Goed idee. Ik begin een weerstander group tegen het x0x dictatoriaat : 9NO9
 

En dit is wat ze zelf schrijven over hun cloud versie :
"All this painstaking detail means you can finally have the authentic sound and vibe of a real 909 in your DAW"
:dubbel: :dubbel: :dubbel:


Als je dan straks graag 6K uitgeeft aan de witte (intussen al wat gelig geworden van de nicotine) doos, tja, dan kan ik alleen maar eens glimlachen en heb medelijden met zoveel verspild geld.
 
Al die mensen die onder een steen leven. Er is al meer dan 14 jaar een tr-9090 en klinkt werkelijk exact het zelfde als je niet weet hoe een originele klinkt. Maar dan heb je idd niet het beruchte merkje Behringer waar iedereen zo dol op is. Iets anders kan ik er niet van maken.

En waar koop ik die inclusief sequencer kant en klaar in elkaar gezet?
 
Hoe minder mensen er mee spelen, hoe beter.
En dan hebben de eigenaars tenminste een reden voor hun elitair gedrag.

Als je dan straks graag 6K uitgeeft aan de witte (intussen al wat gelig geworden van de nicotine) doos, tja, dan kan ik alleen maar eens glimlachen en heb medelijden met zoveel verspild geld.

Dus als ik het goed begrijp vind jij dat ik elitair gedrag vertoon en heb jij nu medelijden met mij omdat jij vind dat ik mijn geld heb verspild? (en alle andere eigenaren)

Volgens mij heb jij zelf net de meest elitaire opmerkingen gemaakt in deze draad
 
Gewoon negeren RSB, hij vindt het ook heel fijn om dit soort dingen op YT te posten zoals bij Espen Kraft. Lekker belangrijk, je mening blijven verkondigen in n ander nest waar niemand ervan wakker ligt. Ik ben een slorig jaar geleden gestopt met te reageren op Behringer. Werd ik en de wereld gelukkiger van. Misschien een tip voor hem. laat 't gaan, je wint er niks mee.
 
Gert zal wel balen dat hij lichtelijk is overboden.
Anyway, Ik ben geen voor- of tegenstander van welk merk dan ook hoor.
En als je (zoals ik hopelijk binnenkort) dik multimiljonair bent en geld allemaal geen ruk meer uitmaakt dan kan ik me voorstellen dat je zoiets nog koopt.
Ieder ander die dit geld kan besteden moet dus een keuze maken, Of deze mooie 909, of die reproductie van Behringer plus de rest van zijn synths etc. voor het zelfde geld. Een hele kamer vol.
Ja, minder is meer, maar ik vraag me niet eens af of dit hier wel geldt.
 
5000 heb ik er ook niet voor over! Vorig jaar 16 k voor jup 8. Nu 25k
over 3 jaar zeggen we ‘had ik die 909 maar gekocht voor 6k, dat was n bargain’

ja gelukkig hebben we je genezen, rsb van die dwaling ivm die 808 ;)
Over 2 eeuwen een ziplog baggy met de resterende knoppen en een stoffig printplaatje van een authentieke 909 voor 9 miljard $$$ ... inclusief holografische weergave van een werkende 909...
Wat gezien de inflatie dan nog steeds een koopje is volgens de verkoper.
 
:okdan:

Let op met zulke alternatieven. Blasfemie volgens de kenners.
Waar lees je dat dan? Ik zie vooral mensen klagen over puristen, maar van die puristen zelf lees ik eigenlijk niets. Wie zijn die puristen dan? Heb je een voorbeeld van dat elitaire gedrag? LIjkt me vermakelijk om te lezen.
 
  • Duimpje
Duimpjes: RSB
Het 5500 € bod is intussen verwijderd, de teller staat op 4100. Iedereen kan rustig gaan slapen, de wereldorde is hersteld. Al sal reg kom (mooie merknaam voor een compressor of potentiepillen trouwens).

nothing-to-see-here.gif
 
Van DinSync is de replica, RE-909, trouwens ook bijna gereed (en de RE-808 ook, geloof ik). Een replica, geen clone:

1624653101938.png
 
  • Duimpje
Duimpjes: RSB
Al sal reg kom (mooie merknaam voor een compressor of potentiepillen trouwens).
Ik moest ff googlen :dubbel: zeker goeie naam :D

Nu maar hopen dat we die 5500 niet in de prijs gaan terugzien.. anders zit er een flinke 'kromme' in de prijsgrafiek (over 'al sal reg kom' gesproken :D)
 
Van DinSync is de replica, RE-909, trouwens ook bijna gereed (en de RE-808 ook, geloof ik). Een replica, geen clone:

Welke onozelaar heeft dat uitgevonden 'geen clone maar replica' voor de Dinsync procucts,die gast zelf of wat?

Ik zie toch wel heel duidelijk dat die anders is,iedereen kan dat zien,dus zeker geen replica,de enige die een replica mag / kan bouwen ooit is Roland zelf.
 
Welke onozelaar heeft dat uitgevonden 'geen clone maar replica' voor de Dinsync procucts,die gast zelf of wat?

Ik zie toch wel heel duidelijk dat die anders is,iedereen kan dat zien,dus zeker geen replica,de enige die een replica mag / kan bouwen ooit is Roland zelf.
Ik denk dat je 'm maar een brief moet schrijven als zijn post je zo hoog zit.

Onnozelaar schrijf je trouwens met 2x een n, maar dat terzijde. 😉
 
Ik denk dat je 'm maar een brief moet schrijven als zijn post je zo hoog zit.

Onnozelaar schrijf je trouwens met 2x een n, maar dat terzijde. 😉

Wel,ik zie het vooral altijd vermeld staan bij adverteerders die tevergeefts RE-303's opdringend willen verkopen als zijnde een 'replica',zonder succes..
 
Welke onozelaar heeft dat uitgevonden 'geen clone maar replica' voor de Dinsync procucts,die gast zelf of wat?

Ik zie toch wel heel duidelijk dat die anders is,iedereen kan dat zien,dus zeker geen replica,de enige die een replica mag / kan bouwen ooit is Roland zelf.
Denk er net zo over. Wel leuk dat er alternatieven zijn maar dit zijn natuurlijk geen clonen, noch replica's. Maar ja, sommige mensen willen zichzelf iets wijsmaken en denken dat het dan ook zo is. Wishfull thinking wordt dat wel eens genoemd.
 
Denk er net zo over. Wel leuk dat er alternatieven zijn maar dit zijn natuurlijk geen clonen, noch replica's. Maar ja, sommige mensen willen zichzelf iets wijsmaken en denken dat het dan ook zo is. Wishfull thinking wordt dat wel eens genoemd.

Het is dat ik ook wel gelezen had dat er met die eerste batch van CPU chip/os iets niet ideaal was,weet niet meer wat,in ieder geval iets dat je liever niet wil hebben.

Daarmee ik moet lachen als ik die geen 'clone maar replica' onzin shit lees telkens.

Indien ze eerst iets degelijks zouden afleveren ,dan zou al een goed begin zijn ivp meteen 'replica' te roepen.
 
Back
Top