Steinberg brengt Spectralayers 8 uit

jawel! sneller dan verwacht, is er een update voor Elements/Pro, SpectraLayers 8

erg veel verbeteringen en toevoegingen aan een al komplete spectrale editor.

nieuw is (ik ga hier van de Pro versie uit, ook Elements heeft een aantal nieuwe AI funkties gekregen);

- Smarter AI, nu nog meer AI... geïmplementeerd in verschillende processen/funkties.
- De-Bleed (hendig, en natuurlik AI)
- Ambience Matching (waarbij je een achtergrond geluid kan kiezen, en deze kan mixen in een track naar keuze, vooral interessant met ARA2?)
- EQ matching (sja, pak een selektie en maak zo een meerdere layers (clips) konsistent..)
- verbeterde Reverb reduktie, met de assistentie van AI...

ARA2 integratie is wederom verbeterd.

Clip Repair, selektie van harmonischen, de Amplifier/Eraser tools en de pitch-shift zijn nauwkeuriger geworden. we komen nu in het gebied van de details, maar die zijn binnen SpectraLayers juist van groot belang.

hoeveel AI er nu ook is toegevoegd... en er al was... het blijft chirurgisch instrument, al zijn er een aantal (vooral post-produktie) handelingen nu veel gemakkelijker geworden.

de wat is er nieuw pagina, met nog meer details, vanzelfsprekend;


en de overzichtspagina, wanneer SpectraLayers slechts een echo in je geheugen is, of nog niet;


tot 14 juli is er een discount van 20% op alle versies, ook op updates/upgrades.

63429-large.jpg
 
Spectralayers 10 is al uit:
 
Spectralayers 10 is al uit:

vooral Unmix toevoegingen, die wel erg goed lijken, voor mij minder interessant.

dat terwijl ik ook DeepAudio (RipX, volledige versie) heb, die juist voor umixing is gemaakt, maar voor sounddesign zeker ook bruikbaar, zeker nu ze ook DeepCreate hebben toegevoegd.

voor beide is het gebruik vooral sounddesign.

maar ik denk dat het zeker een goede update is. veel unmix mogelikheden...
 
Back
Top