Ludwig's Journey Through Time (dark, cinematic)

elmrunner

Nieuwkomer
Lid sinds
18 mei 2020
Berichten
5
Hoi, eerste track die ik hier post. Donkere future-retro vibe, geïnspireerd door de sounds van Ludwig Göransson. Heel veel Diva, beetje Zebra, best wat Kontakt VI's. Ben blij over alle feedback!

 
Mooi :okdan:
Voor mij mag de bas wat harder.
Thanks. Dat zou kunnen, mijn monitors staan helaas niet ideaal (te dicht aan de muur) en mijn mixing koptelefoons geven de lage frequenties iets te sterk weer, dus goed mogelijk dat ik de bass iets te zacht gemixt heb. Ik had de mix wel op een reeks verschillende geluidssystemen gecheckt en het viel me niet op, maar goed mogelijk dat ik een vertekend luisterbeeld heb.

Dus het zou me helpen om te weten of ook anderen hetzelfde idee hebben dat de bass frequenties te zacht gemixt zijn?
 
Fijn sfeertje, mooie geluiden en mix ook dik in orde. Vind het vooral een filmische track, geschikt dus als soundtrack, misschien onder een manga of zo… De sound is modern, maar die toms trekken het wel in de 80ties (niks mee mee overigens).
 
Fijn sfeertje, mooie geluiden en mix ook dik in orde. Vind het vooral een filmische track, geschikt dus als soundtrack, misschien onder een manga of zo… De sound is modern, maar die toms trekken het wel in de 80ties (niks mee mee overigens).
Ah, ik had de titel niet goed gelezen, zie nu pas de haakjes :D
 
Fijn sfeertje, mooie geluiden en mix ook dik in orde. Vind het vooral een filmische track, geschikt dus als soundtrack, misschien onder een manga of zo… De sound is modern, maar die toms trekken het wel in de 80ties (niks mee mee overigens).
Dankjewel! Inderdaad, die 80s vibe zit er absoluut in, door de toms maar ook door de bassline denk ik :)
 
Back
Top