Antonin's Discovery (idm/modular/iets?)

dreamer

herkauwbaar
Lid sinds
30 april 2015
Berichten
2.561
Locatie
Tranendal
Gemaakt tijdens een live sessie in SynthVR een aantal maanden geleden.
Achteraf had ik liever alle instrumenten los opgenomen zodat ik meer aandacht aan de mix had kunnen besteden.
Nu is het een directe opname van de stereo-out binnen SynthVR.




Je kunt echt hele uitgebreide sets bouwen met echt wel gave sound-design mogelijkheden.

 
Thnx allen!

@jandojando veel zou ik het niet zeggen. af en toe een sessie en dan is het wel makkelijk om de tijd te vergeten.
Heb ook niet super veel games ofzo, maar heb op de hackerspace ook al veel uurtjes in de VR doorgebracht.

SynthVR vind ik wel echt tof, er zijn niet mega veel modules, maar je kunt alles natuurlijk oneindig veel (wat je pc aan kan) gebruiken en dat je vrij makkelijk multi-track kunt opnemen is ook erg gaaf.
Nog een wat betrouwbaardere BPM source (of sync met DAW/AbletonLink) zou op zich wel handig zijn, maar zo op zichzelf is het al vrij compleet eigenlijk.
 
Thnx allen!

@jandojando veel zou ik het niet zeggen. af en toe een sessie en dan is het wel makkelijk om de tijd te vergeten.
Heb ook niet super veel games ofzo, maar heb op de hackerspace ook al veel uurtjes in de VR doorgebracht.

SynthVR vind ik wel echt tof, er zijn niet mega veel modules, maar je kunt alles natuurlijk oneindig veel (wat je pc aan kan) gebruiken en dat je vrij makkelijk multi-track kunt opnemen is ook erg gaaf.
Nog een wat betrouwbaardere BPM source (of sync met DAW/AbletonLink) zou op zich wel handig zijn, maar zo op zichzelf is het al vrij compleet eigenlijk.
Ah ja, heb zelf dan denk ik wat meer interesse in VR open werelden dan games, maar vind een goede set vrij prijzig en denk dat ik het uiteindelijk niet veel zal gebruiken, het is meer nieuwsgierigheid naar wat er inmiddels allemaal is.

Zo'n toepassing als dit is dan wel weer heel gaaf. Ik ken je trouwens van dhp (videlic daar.)
 
@SB-SIX yeah ik was vooral bezig met de rest, dit is dus een live-set van een patch die ik had gemaakt.
De drums zijn hier sample-players (heb wel gespeeld met wat substractive drum patches, maar deze zijn net even wat sneller te doen hehe) met de sequencing voornamelijk via allerlei clock-dividers en logic modules (vandaar redelijk poly-rhythmic).

Zal binnenkort eens wat meer "modular achtige glitchy drums" proberen te maken :)
 
Back
Top