Behringer LmDrum Hybrid 8/12 bit Sampling Drum Machine

Attachments

  • 83916743-F251-4A19-9410-CC8BFB5BE3C9.jpeg
    83916743-F251-4A19-9410-CC8BFB5BE3C9.jpeg
    136,7 KB · Bekeken: 6.361
In het recente verleden is naast Milli Vanilli, Behringer het ergste dat Duitsland is overkomen.

Maar een nieuwe Linn Drum zou ik zelfs van Milli Vanilli hebben gekocht. (Zouden deze samples wel zelf ingespeeld zijn?)
 
Wow cool deze ga ik nog kopen
295 euro hoop ik… dit is wat ik nog niet had en een Emusp1200 natuurlijk.
 
Behringer heeft me bevestigd dat er analoge filters in komen, zoals in het origineel. Niet alleen met samples van de LinnDrum maar ook van de Oberheim DMX.
 
Van de oude drumbakken vind ik de Linndrum denk ik wel de gaafste. Dus, in tegenstelling tot de zoveelste nieuwe TR-x0x kloon, zeker geïnteresseerd! Maar ze geven aan dat het nog wel even gaat duren dus geduld....
 
Behringer heeft me bevestigd dat er analoge filters in komen, zoals in het origineel. Niet alleen met samples van de LinnDrum maar ook van de Oberheim DMX.

In de render is duidelijke een analoog filter sectie te zien dus dat klopt :D Waar ik het meest benieuwd naar ben is hoe het 8/12 bit algoritme eruit komt te zien, als dat bijvoorbeeld overeenkomt met de Isla SP 2400 dan kan het wel eens interessant worden.
 
lijkt allemaal leuk maar ik verwacht er niet veel van.
vooral omdat er in de software geïnvesteerd moet worden en ik BH dat vaak zie afraffelen.
minijack multi outs?
 
In de render is duidelijke een analoog filter sectie te zien dus dat klopt :D
Voor elk instrument één analoog filter. :D
 
Het feit dat hij op een Linn Drum lijkt, vind ik misleidend, aangezien het verder een heel andere machine lijkt te zijn.
Het is gewoon een sampling drum machine, zoals Roland en Elektron er inmiddels ook al eentje op de markt hebben en waar je ook Linn Drum samples in kunt stoppen.
 
Ik zie dat ze de pads van de Arturia Drumbrute omgedraaid hebben in deze mockup. Creatief! :D
 
Het feit dat hij op een Linn Drum lijkt, vind ik misleidend, aangezien het verder een heel andere machine lijkt te zijn.
Het is gewoon een sampling drum machine, zoals Roland en Elektron er inmiddels ook al eentje op de markt hebben en waar je ook Linn Drum samples in kunt stoppen.

Ik denk dat het verschil met bijv. een digitakt is dat het duidelijk een 8 / 12 bit sampler is die, neem ik aan, het karakter van de Linn Drum moet gaan nabootsen. In hoeverre dat gaat lukken moet nog blijken.
 
Back
Top