Moog Matriarch en Grandmother Dark Edition met 15% extra korting

je vooral laten vangen, de moog grandmother is 20 euro duurder @ thomann idem opsix en de korg ms20 FS 1 euro (die is zogezegd ook -15%)
 
Schermafbeelding 2021-06-16 om 15.17.58.png




Ze naaien je ook maar wat oren aan. Kijk naar die doorstreepte prijs toen (deze is vandaag b stock) . Kijk naar de nieuwprijs nu -15% van n groene bijvoorbeeld.
 
Tja, doorgestreepte bedragen neem ik altijd met een korreltje zout. Maar die EUR 1265 (of daaromtrent) voor de MS-20 FS is wat je elders ook betaalt; hetzelfde geldt voor andere items op de lijst. Dan vind ik 15% eraf een noemenswaardige korting. Maar van mij hoef je niets te kopen, hoor. Even goede vrienden.
 
neenee, is een mooie mededeling, wou dat ik 'm niet gelezen had :) ni zit ik te gassen op een opsix haha
volgens jexus is ie nogal slechte kwaliteit en heel erg diep, mss moet ik er maar een grote bocht rondom nemen is verder wel mindblowing als je de duik eenmaal neemt...


gratis link naar alles:



 
Laatst gewijzigd:
nog wat hier:



koop je lek ;)
 
Vergeet de Moog Model 10 niet : nu voor €9770 🧐
 
Op de Moog grandmother dark werkt code 'opisop' nog steeds. Daarmee kost hij nu €701,25. Mooie aanbieding als je het mij vraagt.
 
Moog Grandmother inderdaad nog steeds en nu nog iets scherper: 696,15.

Net binnen, helaas met een dode OSC2. Da's dan weer jammer.
 
Tja, doorgestreepte bedragen neem ik altijd met een korreltje zout. Maar die EUR 1265 (of daaromtrent) voor de MS-20 FS is wat je elders ook betaalt; hetzelfde geldt voor andere items op de lijst. Dan vind ik 15% eraf een noemenswaardige korting. Maar van mij hoef je niets te kopen, hoor. Even goede vrienden.

Op de MS20 werkt de code ook nog steeds. Nog 1 blauwe en 9 witte op voorraad, na korting voor €636,65.
 
Ik vermoed dat jij het ons kunt vertellen?
 
Marges zijn hetzelfde, de andere kleur verf is gewoon 600 euro duurder. 😁
 
Ik vermoed dat jij het ons kunt vertellen?
Was het maar waar. Ik vraag me werkelijk af of ze die witte dan zonder marge aan kostprijs verkopen omdat ze ze aan de straatstenen niet kwijtraken (en het dus de inkoopprijs reflecteert) of dat daar zelfs nog marge op zit…
 
bijzonder ja. Hoe zou dat werken, fabrieks-bulk-aankoop-korting oid, of bepaalt een importeur alles? En zo lang zijn ze toch niet al verkrijgbaar? Ook geen prijsdalingen op andere plekken.

Ik heb er eigenlijk geen ruimte voor, geluids-dozen genoeg, maar fomo-gas is een ding :D
 
Back
Top