• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Studio uitverkoop (voornamelijk synths + andere gear)

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Timecop

Preset Manager
Lid sinds
22 mei 2003
Berichten
1.434
Locatie
Somewhere in the vast nothingness of space...
Ik heb vorige week mijn studio verhuisd en ben er achter gekomen dat ik toch wel een overvloed aan gear heb waar ik niets meer mee doe. Dus het wordt tijd om wat uit te dunnen.

Ophalen en testen in Gemert (nabij Helmond/Eindhoven) heeft de voorkeur. Cash betaling. Verzenden van kleine apparatuur is mogelijk op kosten van koper en alleen bij betaling vooraf, maar de rest wordt niet verstuurd (tenzij anders vermeld).

Over prijzen valt te praten, maar ik heb geprobeerd de prijzen naar marktwaarde vast te stellen. Dus veel lager bieden heeft geen zin. In principe ben ik niet geïnteresseerd in ruil, maar mijn rack heeft nog een groot gat voor een 19 inch synthesizer en andere synths heb ik misschien ook wel interesse in (géén desktop synths). Overige gear of software ben ik niet naar op zoek.

Synthesizers:

  • Behringer Model-D: Zeer goede staat. Kan verstuurd worden. €200
  • Korg Poly-800 MK I (met Moogslayer mod en houten flightcase): Goede staat. Moogslayer mod geïnstalleerd door pro. Kan verstuurd worden in flightcase, maar op eigen risico. €325
  • Korg MS-20 mini: Zeer goede staat. Met 10 patchkabels (originele gele). €425
  • Korg DW-8000: Prima staat. Sommige knoppen reageren niet helemaal lekker meer, maar werkt volledig. €350
  • 2 x Moog Mother-32 (met 3-tier rack): Als nieuw. Ook los te koop. €850 voor de hele set of €450 per stuk
  • Roland Alpha Juno 1: Gebruikte staat. De knoppen aan de linkerkant reageren slecht (membraan knoppen en alpha dial wekren goed), 110V model met omvormer, de synth maakt een brommend geluid en een vorige eigenaar heeft de stroomkabel met een kroonsteentje aan de achterkant vastgezet, dus dat ziet er niet zo netjes uit en ik zou er niet mee gaan toeren. €200
  • Roland JX-03: Als nieuw. Kan verstuurd worden. €250
  • Roland SH-01a: Als nieuw. Kan verstuurd worden. €250
Overige gear:

  • Behringer FEX800 Minifex: Als nieuw. Kan verstuurd worden.€25
  • Behringer Ultra Phase Shifter: Zeer goede staat. Kan verstuurd worden. €20
  • Korg SQ-1: Als nieuw. Kan verstuurd worden. €75
  • 2 x KRK RP6 G2: Zeer goede staat. €200
  • Tascam FW-1804: Werking onbekend. Gaat aan, maar ik heb geen Firewire, dus ik weet niet of ie daadwerkelijk werkt. Optisch in goede staat. €25
  • 2 x zelfgemaakte isolatiepanelen: panelen met houten frame van 60cm (b) x 120cm (h) x 4,5cm (d) met Métisse katoenen geluidsisolatiepanelen (geluidsabsorptiecoëfficiënt 0.95). Met donkergrijze stof afgewerkt en plaat aan achterkant. Zeer goede absorptie vanaf ongeveer 400Hz. €50 voor beide panelen
Foto's op aanvraag.

Stuur bij interesse een PM. Maar ik heb het erg druk, dus gun me wat tijd om te reageren. First come, first served.
 
Behringer FEX800 Minifex = verkocht
Roland Alpha Juno = gereserveerd

Komt nog bij:
  • Korg Minilogue: Goede staat. €275
  • M-Audio Midisport 4x4: De oude blauw/gele Midiman. Met 4x MIDI in + out en USB. Kan verzonden worden. €25
 
Back
Top