Incompatible [Moog Sirin, MPC-One, Virus TI2]

Lid sinds
11 januari 2021
Berichten
997
Locatie
Landgraaf
De meeste bekende wetenschappers uit het verre verleden waren incompatible met hun omgeving, omdat ze out of the box konden denken en zich weinig of niets aantrokken van de mening van anderen. Alleen zo bereikten ze hun doel. Soms met gevaar voor het eigen leven of afkeuring van hun omgeving. Dus als je anders bent dan andere mensen dan is dat een compliment !!




Hardware
* Moog Sirin
* Akai MPC-One
* Acces Virus TI2 (tevens gebruikt als masterkeyboard)

Recording: Bitwig Studio

Mocht je nog aanbevelingen en/of tips hebben dan hoor ik dat graag

L.I.
 
Wat ontzettend mooi gedaan, zowel de muziek als de video!
 
:okdan: super
 
Super. Dank voor jullie commentaar. Vond nog een erg storend element in de video die ik ga aanpassen voordat ik hem opnieuw op youtube zet. Dus nog even lekker hobbyen
 
Ik heb de video inmiddels gemuteerd en m.i. is de boodschap nu ook inhoudelijk sterker. Helaas is de oude video zo ongeveer helemaal gesneuveld. Maar that's life (alles is maar tijdelijk in het leven).



Mocht je nog aanbevelingen en/of tips hebben dan hoor ik dat graag
 
Huh? Van een unieke video naar een stock-videocollage? Bijzonder.
 
Ik vind zo de boodschap zo veel sterker Blackeyed. Dat zat me bij de 1e video dwars (wel mooi en in harmony met de muziek, maar beetje slappe boodschap), Aan je reactie te lezen vond je de 1e video mooier :)
 
Ik vond de eerste ook mooier.. ;)
Zie nu dat ik nog niet had gereageerd.. was aan het zoeken geslagen, jij postte toch eerder onder digital art??
Maar erg mooi gedaan muziek en video.
 
Thanks dat je de track kunt waarderen MacGyver :)

"Digitalart" was mijn vorige account, maar deze is bij de reorganisatie van de website tussen de digitale wielen gekomen (kwam er niet meer in) dus maar weer opnieuw begonnen onder deze naam.:). Ik zit er zelf niet zo mee.
 
Back
Top