• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Octaedit licentie

Prijs
55 Euro
Conditie
Nieuw

Acidfever

There's no "I" in denial.
Lid sinds
12 Maart 2004
Berichten
9.055
Ter overname: Octaedit licentie.
OctaEdit is a cross-platform OSX/Windows software editor and librarian for the Elektron Octatrack DPS-1.

Features: te veel om op te noemen maar goed gedocumenteerd op de website: OctaEdit - Octatrack Software Editor
De editor is overigens geschikt voor alle uitvoeringen van de Octatrack.

Licentie transfer kost 10 dollar, die kosten zijn voor mij. Met de huidige paypal exhange rate zou je pakweg 88/89 euro betalen mocht je octaedit via de ontwikkelaar aanschaffen. 55 euro lijkt me een eerlijke prijs, dan regel ik de transfer met de ontwikkelaar (al contact mee gehad).

De aanschaf geeft je recht op de volledige v2 features.
 
Laatst gewijzigd:
Verkocht aan een vriendelijk forumlid! :verkoght::okdan:
 
Back
Top