Celemony - Melodyne (Celemony korting + 20% extra korting via the FX Chain tussenhandelaar)

MatthewLeBlom

Moderator
Staff member
Lid sinds
31 augustus 2003
Berichten
8.514
Locatie
De Efteling
Celemony website heeft dit gepubliceerd:

Get up to 40% off now! Offer lasts until June 30, 2021.

Deze korting is terug te vinden op The FX Chain:


En met couponcode JGY5ZVY2446E kan je daar nog eens 20% bovenop krijgen.
Ik heb deze route met succes genomen en 47,51 euro betaald voor een upgrade die normaal 99,- (en nu via Celemony site 69,-) euro kost.
Na doorlopen aankoop procedure ontvang je per email een serial die je op de website van Celemony kan invoeren nadat je hebt ingelogd.
Update downloaden, install draaien en klaar.
 
Goeie tip! Ik vond de korting die Melodyne zelf gaf voor de upgrade van Editor naar Studio net wat te duur. Maar met die extra kortingscode en het feit dat je bij FX Chain in dollars betaalt maakt dat ik de upgrade nu voor €136,- heb ipv €199,-. Dat vond ik dan weer wel interessant genoeg. :D
 
Nice SmartBits,

Mag ik vragen waarom je een upgrade van Editor naar Studio hebt genomen?
Ik ben benieuwd welke features voor jou interessant zijn.
 
Nice SmartBits,

Mag ik vragen waarom je een upgrade van Editor naar Studio hebt genomen?
Ik ben benieuwd welke features voor jou interessant zijn.
Goeie vraag! :D
Daarom had ik ook getwijfeld, omdat ik niet zeker was of de extra features wel de moeite zouden zijn voor me. Vooral het met meerdere tracks kunnen weren en dus de samenhang te kunnen bekijken lijkt me wel handig.
De Sound Editor functie ziet er indrukwekkend uit, ik denk wel dat die me wat boven mijn pet gaat. Maar leuk om eens mee te spelen!
 
mmmm, da's jammer. Had ik deze maar eerder gezien. Had al geüpgraded van Assistant naar Editor. Wel via audiodeluxe in dollars. Maar toch...dan is 20% best veel.

Hier staat nog een mooie comparison chart: Compare Melodyne Versions

Ben de editor versie nog aan het verkennen, maar die polyfonie optie is toch wel erg prettig ten opzichte van assistant.
 
Back
Top