Iwan Op Maat

Inkijkje in atelier

Leuk filmpje van je atelier, zo te zien kan je nog wel meer dan kastjes maken voor synthesizers. :okdan:

Zit je in een oude school ? Mooie locatie lijkt het.
 
Leuk filmpje, met plezier gekeken! Inderdaad fraaie ruimte om in te werken lijjkt me.
 
Leuk filmpje van je atelier, zo te zien kan je nog wel meer dan kastjes maken voor synthesizers. :okdan:

Zit je in een oude school ? Mooie locatie lijkt het.
Dankjewel! Ik maak inderdaad nog meer dan synthesizer meubels.

Het is niet een oude school, al heeft het daar veel van weg. Het is de opleidingszaal van een voormalig bedrijfspand. Wat erg prettig is, dat het op 5 min fietsen van mijn huis is.
 
Leuk man.
Ziet er gaaf uit.
Doe je dit 'er bij'?
(kan zijn dat je het benoemd hebt, ik heb delen van de video bekeken)
Thanks!
Op dit moment ben ik er full time mee bezig, waarbij veel tijd nog zit in het opstarten. Website, marketing, ontwerpen.. Ik ben pas in januari begonnen om geld te vragen voor wat ik maak. De bedoeling is wel om er zsm van te kunnen leven.
 
Thanks!
Op dit moment ben ik er full time mee bezig, waarbij veel tijd nog zit in het opstarten. Website, marketing, ontwerpen.. Ik ben pas in januari begonnen om geld te vragen voor wat ik maak. De bedoeling is wel om er zsm van te kunnen leven.
Gaaf. Als je hulp bij de website nodig hebt, kan ik je mss helpen.
 
@Retiep Volgens mij is dat de Roland TR-8S

Roland - TR-8S | Rhythm Performer
 
4min20sec
Ik denk een microfoon.. Die foto is in een studio genomen waar ik dat meubel heb afgeleverd. Ik meen mij te herinneren dat in die kast uitsluitend mics stonden....
 
Ik denk een microfoon.. Die foto is in een studio genomen waar ik dat meubel heb afgeleverd. Ik meen mij te herinneren dat in die kast uitsluitend mics stonden....
maar neen, in dat gele kastje (rekje)......met al die schuivertjes en knopjes!
 
maar neen, in dat gele kastje (rekje)......met al die schuivertjes en knopjes!
Oh, haha, ik dacht het kastje daarachter.
Op het IwanOpMaat-meubel rechtsonder is idd de TR-8S...
 
moooi filmpje, jij zelf ook gemonteerd?! knap!, fijn te weten dat er hier iemand is die hoezen op maat maakt ;-) is de stof die jij gebruikt dikker als die van de Roland hoezen, of Oddysey?
 
moooi filmpje, jij zelf ook gemonteerd?! knap!, fijn te weten dat er hier iemand is die hoezen op maat maakt ;-) is de stof die jij gebruikt dikker als die van de Roland hoezen, of Oddysey?
Dankjewel, het is gemaakt door een vriend van mij. Ik zal het doorgeven..

Voor de stofhoezen gebruik ik extra dik (2mm) neopreen. Dit luxe materiaal is zacht en rekbaar. De meeste fabrikanten gebruiken nylon. Dit is sowieso een heel andere stof en is idd dunner.
 
24/32 ch mengpanelen zijn vaak statische geladen ook al staan ze af.
die vreten stof op als je ze een tijd niet gebruikt. zo'n mooie hoes Mét logo (merk)
is dan een handige oplossing. (het oog wil ook wat)
Probeer maar op internet de ideale hoes te vinden voor een analoog van twintig jaar...:doei:
 
Back
Top