boombipbass

Het lid
Dismembered
Lid sinds
2 september 2007
Berichten
479
Locatie
diep in de zee
Al een halve eeuw probeer ik een kordbot wireless te syncen met een iPad maar het lukt me gewoon niet. Althans, het lukt soms wel alleen ik probeer het via Audiobus maar ik heb ook een CME Xkey die ook wireless is, zodra ze beide voor 1 synth een midi channel innemen kordbot 1 en xkeys 2 of zelfs in audiobus de xkeys naar de kordbot routen of andersom werkt het niet. :-/

geprobeer met de TAL-U-NO ios App, die erg dik is btw.

ps: weet niet helemaal of dit nou hardware is of bij t software topic hoort
 
welke soft draait die kordbot? Je kan 't altijd eens vragen op de dedicated FB group. Niet aan Isla, die antwoorden toch nooit
Mijn kordbot is trouwens de deur uit.
 
heb recent gelezen dan je terug kan naar de vorige, weet nt of dat uitmaakt, maar denk dat 'terug' nog niet lang n optie is. Check de FB group voor details, heb 't daar gelezen.
 
Werd dan ook schandelijk tijd. Heb mijne verkocht. Als t ooit op punt geraakt koop ik misschien wel een. Maar eerst zien. Veel blabla blaaa altijd van Brad. Jaren al. Geduld was op
 
Heb de Kordbot al langer in het vizier, maar het gebrek aan updates wekt(e) geen vertrouwen.
Een eigen business is (vast) lastig, ik hoop dat ze hun shizzle together krijgen, maar ik stop er nog geen euro's in.
 
Ah joh, met een oud OS kun je ook al veel erg fijne dingen maken, wat kan jou die laatste % schelen? Tis geen rampbak?
 
De laatste update was n trol. En toen was er no way back. Nu wel denk ik. En laatste procent? Grapje zeker. Die sequencer is nog steeds gebakken lucht en de bugs waren onwerkbaar. Je drukt chord x en hij doet z
 
Als na een paar jaar dat ding nog steeds niet geweldig werkt lijkt het me dat je beter op software zoals Scaler kunt overstappen.
Dan zet je elk akkoord wat je nodig hebt onder een toets op je midikeyboard en spelen maar.
 
ik heb die scaler. Doe er niks mee. Moet echt stoppen met softw te kopen want kan me niet boeien
 
ik heb die scaler. Doe er niks mee. Moet echt stoppen met softw te kopen want kan me niet boeien
Ja dat kan natuurlijk, maar als de hardware niet doet wat je wilt en software wel dan is software een logische keuze of je moet er echt een bloedhekel aan hebben.
Je hoeft ook niet alle funkties te gebruiken natuurlijk maar voor mij zijn 7th en 9th chords niet te spelen en dan is het toch makkelijk als je wat akkoorden uitzoekt en die onder een paar toetsen zet.
Zo kan je toch fijne akkoorden spelen op het moment dat je ze nodig hebt, dat werkt voor mij beter dan intekenen omdat je je timing op orde hebt.
 
Back
Top