Moog Subsequent 37 - 9 presets

Montfrooij

Ouwe rot
Lid sinds
4 februari 2020
Berichten
4.433
Locatie
Gelderland
Na een (veel te) lange periode van afwezigheid van m'n S37, kan ik nu eindelijk weer los op m'n favoriete Moog.
Ik had in het kamertje waar ik tijdelijk zat geen ruimte om hem op te stellen, maar nu heeft hij een plekje naast mij gekregen in de 'home studio' :)

Hoewel ik eigenlijk met de Peak bezig wilde, kon ik de S37 niet weerstaan en heb ik heel wat uurtjes zitten jammen op die lekkere klanken.
De Source Audio Collider verzorgt de reverb (ik weet het, veel te veel voor in de mix, maar zo solo houd ik wel van een beetje hall).
Het is een lange zit, maar dat krijg je als je met een glimlach zit te spelen en niet echt op de tijd let.
Overigens ben ik niet een top (verre van) toetsenist, maar hij klinkt zo lekker :)

 
Die geluiden met een beetje distortion er in ben ik wel vrij snel moe. Maar wel een mooi bak hoor. Ik wil ook nog wel eens een Moogje/Boogje.
 
Die geluiden met een beetje distortion er in ben ik wel vrij snel moe. Maar wel een mooi bak hoor. Ik wil ook nog wel eens een Moogje/Boogje.
Snap ik. (heb ik zelf overigens niet, maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk).
Gelukkig kan hij ook gewoon netjes clean klinken.
Dat is het voordeel van de Subsequent tov de Sub (wat ik heb begrepen).
Die heeft veel meer headroom en minder snel dat rauwe randje.

Ik kan de S37 echt aanbevelen.
Als er één mag blijven, is het die.
 
Back
Top