Is er iemand die de eerste track in deze YT video kan tappen met zijn audiokaart? Ik had ooit een E-MU kaart die dat prima kon maar windows 10 support em niet meer. En mijn Behringer X18 kan ik niet patchen zoals de E-MU kon.
Een YT naar MP3 converter online werkt niet omdat de video te lang is.
Het vinden van de track of kopen heb ik een tijd terug ook gedaan. Had em voor een jam gebruikt en wilde de MP kopen of whatever.. Shazam herkent em niet. Scroll net nog door de berichtuitwisseling met de uitgeverij. BMG-station.. de track was niet gereleased oid.. nu staat er wel wat vage info bij mijn jam van destijds:
Hieronder de video met de muziek erin. Een MP3 van het eerste liedje zou ik ook al blij mee zijn.
Een YT naar MP3 converter online werkt niet omdat de video te lang is.
Het vinden van de track of kopen heb ik een tijd terug ook gedaan. Had em voor een jam gebruikt en wilde de MP kopen of whatever.. Shazam herkent em niet. Scroll net nog door de berichtuitwisseling met de uitgeverij. BMG-station.. de track was niet gereleased oid.. nu staat er wel wat vage info bij mijn jam van destijds:
Nummer
CBR0722Artiest
BCGLicentie aan YouTube verleend door
TRACKS Inc. (namens CLAPS)Hieronder de video met de muziek erin. Een MP3 van het eerste liedje zou ik ook al blij mee zijn.