Loveparade 2022

lijkt me sterk dat dit wordt toegestaan. Ik ben er een aantal keren heen geweest en het was echt kneiterdruk de laatste keer rond de Siegessäule.. Echt schouder aan schouder en je kon amper nog bepalen waar je heen wilde lopen.
Tja en dan natuurlijk dat drama op de latere locatie...

En dan zal het nu helemaal druk zijn na bijna 1,5 jaar een verbod op alles wat het leven leuk maakt....
 
Oeps.. niet gelezen dat het pas in 2022 is. Nou. Ik denk dat het tijdperk van dit soort massale events in deze vorm voorbij is helaas. Vrijheid zoals we dat kenden is voorbij..
 
Wellicht dan ook weer een, hate parade. 😎
ja dat was de versie zonder alle commercie eromheen toch? Zonder de gesponsorde T-mobile trucks, de Nivea trucks etc..
 
Mijn beste herinneringen aan de love/hate parade zijn respectievelijk Panacea op één of ander (gekraakt?) eiland en de zweetregen in de daadwerkelijke kluis van Tresor. Maar dat is OT.
 
Linksom/rechtsom is het een uniek evenement. Ik ben er zelf (stomgenoeg!) nooit geweest, dus eerlijk gezegd juich ik het toe en zou er graag heen gaan.
Tevens is de ontsporing toendertijd, voornamelijk een fout van de politie geweest, dat is inmiddels ook wel toegegeven.

1 tot 1,5 miljoen feestend op lekkere electronische muziek.. altijd voorstander!
 
Zou echt tof zijn als het weer kan. Die Loveparade is gaaf en superdruk. Maar dat hele weekend is te gek met feesten overal in Berlijn in clubs, cafe's etc. Toffe sfeer.. Toendertijd was d ekrtiek de gigantische teringzooi die achterbleef in het park. De gemeente wilde die kosten niet meer maken..
 
Zou echt tof zijn als het weer kan. Die Loveparade is gaaf en superdruk. Maar dat hele weekend is te gek met feesten overal in Berlijn in clubs, cafe's etc. Toffe sfeer.. Toendertijd was d ekrtiek de gigantische teringzooi die achterbleef in het park. De gemeente wilde die kosten niet meer maken..
Ja dat laatste m.b.t. die reden heb ik ook gehoord. En het vertrappen van parkjes e.d. Daar kun je afspraken over maken. Zal nooit 100% werken, maar alle verbetering is meegenomen.
In deze aanstaande vragen ze ook om donaties en met het geld willen ze de kosten van dat soort werkzaamheden afdekken.
Voorkomen is beter dan genezen, maar 1,5miljoen mensen... dan kun je ook maar zoveel verwachten. Dus een combi van vriendelijke verzoeken, kosten om het e.e.a. zelf weer te herstellen.. en dan mja... feesten! 8)
 
Back
Top