the night service commute (Showdown) (downtempo Jazz)

monkey

https://www.instagram.com/thenightservicecommute/
Lid sinds
20 december 2014
Berichten
223
Locatie
space
Hallo allemaal,

Bij deze mijn 2e release Showdown.

Voor meer info en links check de linktree.
Enjoy the ride...




 
Laatst gewijzigd:
Fijne Deathwish vibe! Mooi vervolg op de eerste. Mind sharing some details over je productieproces?
 
Fijne Deathwish vibe! Mooi vervolg op de eerste. Mind sharing some details over je productieproces?
Thanks, leuk dat dat het in de smaak valt. Wat zou je willen weten over het productie proces?
 
Ben wel benieuwd wat je gebruikt hebt (vooral kwa gear, niet zozeer kwa geestverruimers), hoe je die mooie vintage sound gekregen hebt, chain (bijv. Rhodes via een Twin Reverb), fx, dat soort werk.
 
Ben wel benieuwd wat je gebruikt hebt (vooral kwa gear, niet zozeer kwa geestverruimers), hoe je die mooie vintage sound gekregen hebt, chain (bijv. Rhodes via een Twin Reverb), fx, dat soort werk.
het begint bij het arrangement. Instrumentatie die past bij het gene wat je wilt maken in het juiste tempo. Qua gear gebruik ik voor de gitaar een fender champ amp uit 1977 deze neem ik op met een sm 57 en een ribbon .de trompet/blazers op met een ribbon mic. Bij deze track is de rest met vst,s gemaakt. Ik maak veel gebruik van spring reverbs en distortion, ook dit in de tijdsgeest van wat ik wil maken. In een noten dop.
 
Back
Top