Yamaha CS-80

Hoe gaat dat als je nou in Suisse een gepland optreden hebt of had, of bij vrienden thuis erop hebt gespeeld?

...
Aangifte doen bij invoer/uitvoer. Zijn hele fijne formulieren voor.
Idem als je iets koopt buiten de EU en je moet het heen&weer sturen voor een garantie-aanspraak.
 
Als je zo’n oude synth de grens overbrengt hoef je je denk ik geen zorgen te maken over in invoerrechten. Misschien even een bonnetje regelen dat je hem daar hebt laten repareren.
 

Hoeveel? €99,466.86EUR….ow ja joh, geen probleem, heb je liever cash of zal ik het overmaken? :stupid:stupid:dubbel:
 
Hier moest ik toch wel even om lachen.. :D

Uit de advertentietekst :

'Lid not shown in the pics but it does exist!'
 
Ik denk ook dat je dat gewoon in je kamionetje kan doen.
Leg daar wat kabels en een oude mixer en wat mics bij desnoods.

Als het niet nieuw in de orginele doos zit is er toch niet snel een probleem.

Toch niet in Thailand of in Zwitserland ... ik heb in Thailand voor 10.000 euro nog Canon lenzen gekocht met zo een rood randje.
Die waren daar maar half zo duur. ( en geen namaak, ze hebben in Bangkok ook superluxe winkelcentra's ).
Alles van verpakking enz ... heb ik wel in het hotel achter gelaten.

En zo een of ander raar orgel ziet er veel goedkoper uit dan zo een hoop van die pro lenzen ...

Mijn vriendin zat een half jaar in Zwitserland, kan me weinig van douane controle herinneren maar mss lag ik te maffen.
Op het vliegtuig moest je na 9/11 wel tonen dat elke lens geen atoombom is en er een foto mee trekken dus die zien ze wel.

En geven ze bonnetjes in de kringloop winkel in Zwitserland?
Derbij is alles daar net keiduur en zou je eerder een CS80 van Nederland naar Zwitserland smokkelen, niet omgekeerd.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top