• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Krome Platinum 61 keys perfecte staat

Prijs
700 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

DASC62

Ingeburgerd
Lid sinds
15 april 2021
Berichten
37
Locatie
Aalst, Belgie
Ik bied mijn Korg Krome Platinum 61 keys aan, is in perfecte staat
Het toestel is enkel gebruikt in mijn home studio en is in perfecte staat
Ik heb de laatste verie van de firmware geinstalleerd
Er is een zeer goede editor beschikbaar voor download van de Korg website, zie foto 3
De platinum versie is tijdelijk verkrijgbaar geweest en heeft voor mij althans meer klasse dan de zwarte uitvoering, was ook een stuk duurder trouwens
Het toestel kan opgehaald worden of ik kan verzenden, binnen Belgie=10 euro, ik kan ook bij u leveren op een corona veilige manier, afstand niet echt een probleem, kleine vergoeding

Inclusief:
  • Volgende handleidingen:
    • Quick Start guide originele handleiding
    • Operation guide Engelstalig zelf afgedrukt in kleur op laserprinter en ingebonden met ringen
    • Voice Name List Engelstalig zelf afgedrukt op laserprinter en ingebonden met ringen
  • CD ROM met extra handleidingen en tutorials
  • Stroom adapter
  • Originele verpakking
Een paar van de specs:
• Ongeloopte piano- en drumsounds, afgeleid uit die van de Kronos
• 120-stemmig polyfoon (single), 60-stemmig polyfoon (double)
• 3.8GB PCM-geheugen, 583 multisamples, 2.080 drumsamples
• 512 Combi’s, 768 user programs, 48 drumkits, 256 GM2 programs en 9 GM2 drum prgrams
• E-piano’s met achtvoudige velocity switch voor ongeëvenaarde expressie
• Overzichtelijke, intuïtieve bediening d.m.v. een 7” TFT kleuren TouchView™ display Drumsounds met onafhankelijk mixbare directe versies en versies met room mics van studiokwaliteit Drum Track-functie voor de weergave van realistische, inspirerende drumgrooves
• Vakkundig samengestelde, breed inzetbare sounds
• Formidabele effecten met 5x insert, 2x master-FX en 1x totaal-FX, plus een EQ per timbre/track
• Karakteristieke aluminium behuizing met kwaliteitsuitstraling
• USB voor connectie met pc en Mac, SD-cardslot voor dataopslag
• KROME software editor voor het bewerken van sounds op de computer
• Afmetingen (bxdxh): 1.027 x 313 x 93mm
• Gewicht: 7,2kg
 

Attachments

  • korg-krome-61-platinum.jpg
    korg-krome-61-platinum.jpg
    75,7 KB · Bekeken: 174
  • korg-krome-61-platinum_display.jpg
    korg-krome-61-platinum_display.jpg
    188,2 KB · Bekeken: 142
  • korg-krome-61-platinum_editor.jpg
    korg-krome-61-platinum_editor.jpg
    208,9 KB · Bekeken: 146
Back
Top