Newbie vraag over connecten synths

omdat ik toch een beetje huiverig ben om voor bijvoorbeeld een Behringer 1820 te gaan (ook al heeft die meer ingangen), hoor wisselende verhalen over de kwaliteit

De kwaliteit van de preamps op de 1820 is prima en het fijne is dat je op elke ingang kan schakelen tussen line in, instrument of pad.
Nadeel is dat als je een condenser microfoon op 48V gebruikt en je phantom power aanzet dat dit ook meteen voor alle acht ingangen is.
Voor dat geld verder een leuk ding, je kan 'm altijd terugsturen als ie niet bevalt.
 
De kwaliteit van de preamps op de 1820 is prima en het fijne is dat je op elke ingang kan schakelen tussen line in, instrument of pad.
Nadeel is dat als je een condenser microfoon op 48V gebruikt en je phantom power aanzet dat dit ook meteen voor alle acht ingangen is.
Voor dat geld verder een leuk ding, je kan 'm altijd terugsturen als ie niet bevalt.
Ik las ook heel positieve maar ook heel negatieve reviews van de 1820, dus lastig. Ik heb nu op advies van Bax de Presonus Studio 68c besteld, hoop dat die doet wat ik ervan verwacht, en anders kijk ik gewoon verder en probeer dan misschien ook de 1820 wel
 
Back
Top