Gezocht: een mens

Status
Please reply by conversation.

Ploog

Nieuwkomer
Lid sinds
2 juni 2021
Berichten
9
Locatie
Haaksbergen
Hoi,

Wij zijn een producersduo, gebruiken veel MIDI paar ouwe bakken o.a Yamaha CS2X, Roland D-10, Digisound TED modules, zelfbouw Anna Loch, Cakewalk, BCF2000.
Komen nu na corona uit de studio, interesse van festivals. Ik werd getipt om hier uit te kijken naar iemand(en) die ons kunnen ondersteunen bij live performance.
Zijn er op dit forum mensen uit oosten van NL die op los/vast basis ons kunnen/willen ondersteunen?
We weten nog niet hoe we het technisch aanpakken dus kan sampling zijn of live MIDI (Midinome?), zou handig zijn als je ook een gitaar kan vasthouden :-)
Schroom niet, elk contact is welkom! Stijl: BREED Alternative, ambient, elektropop.

Bedankt vast voor de reacties, Marc
 
Hoi Luctae,

Vooruitlopend op ons evt telefoongesprek:

Ik denk aan mogelijkheden om synth (digital + analog) partijen live te kunnen doen:

Live spelen op synths + effects;
Live spelen met samples;

Uitgangspunt is de sfeer. De synths zijn dermate belangrijk in de nummers dat we ze niet kunnen weglaten, maar we zoeken geen sessiemuzikant die "dom" alles neerplempt. Er is zeker ruimte voor enige creatieve inbreng/muzikaliteit. Waar zit jij qua interesse...muziek, techniek, beide, schrijf je zelf materiaal?

Hoop van je te horen......Marc
 
Hey Marc,

Is het het jouw bedoeling je telefoonnummer te vermelden? Je reacties op Lustae staan openbaar (voor de hele wereld) op dit forum.

Als je het niet erg vind om naar het zuiden te reizen, dan kan ik je wel introduceren aan Geluidsdrug hier in Eindhoven, een knoppendraaiers collectief.
 
Ja dacht ik later ook....bedankt, ik laat het verwijderen. @Luctae , ik heb ondertussen een goede kandidaat gevonden...dan weet je dat, bedankt voor je interesse.
 
Status
Please reply by conversation.

Vergelijkbare discussies

Back
Top