Tempest Break (electronic-pop)

Ja, hier zit al veel meer dynamiek in. Ik vind wel dat op het refrein de delay net iets teveel in de weg komt van de vocal. Het is niet echt een soep maar het neigt er wel een beetje naar. Ofwel wat minder feedback geven, ofwel spelen met de timing of wat automaten (zodat ie enkel volledige feedback geeft op bepaalde frases).
 
Ja, veel beter zo. Misschien ook nog iets om te overwegen: haar stem klinkt af en toe wat dunnetjes, misschien ietsje meer EQ in combinatie met wat saturatie?
 
stem is niet goed ge-eq-ed, teveel van die peaked mids en emphasist zich door op de delay (die te luid is),dat moet smoother klinken alemaal,ff tweaken dus en naar beneden halen verder

boost highs dat de stem helder is,iets meer low end misschien dat het warmer klinkt (maar kan het hier niet op men pc speakers horen) en dan kijken wat het met het fx geeft.
 
@egres
Goed dat je dit hebt laten weten.
Ben hier dan ook uiteraard mee aan de slag gegaan en heb dit getracht te verbeteren.
Moet zeggen dat dit, voor mijn gevoel, aardig gelukt is en dat de EQ van de vocals wel beter en uitgebalanceerder is geworden.
Tevens heb ik de delays ook zachter afgesteld.

 
Back
Top