• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

gratis rack space

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont duidelijke gebruikssporen

Bakkertje

Nieuwkomer
Lid sinds
2 april 2003
Berichten
12
Locatie
utrecht
Ik ga verhuizen en moet zooi kwijt. Wat heet, zooi, hele mooie spullen, natuurlijk.

Zo heb ik wat 19"-racks over:
1 x Akai stereo rack (dat was hip in de jaren tachtig): dit zijn alleen zijbeugels, als er apparaten inhangen is het stabiel, met een plankje bovenin wordt het nog beter. De tray op de foto hoort er niet bij.
1 x Sony stereo rack (had oorspronkelijk een plankje bovenop, maar daar heb ik ook gaten ingetapt voor meer apparaten. Beugels voor het plankje zitten er nog bij.
1 x Stagg rack 13U schuin, 7U verticaal
3 x Adam Hall tafel rack 10U

Ik hoef er niks voor te hebben, alhoewel ik dol ben op pure chocola. Verzenden doe ik niet, af te halen in Utrecht.
 

Attachments

  • rack akai.png
    rack akai.png
    984,2 KB · Bekeken: 225
  • rack sony.png
    rack sony.png
    885,4 KB · Bekeken: 203
  • rack stagg.png
    rack stagg.png
    1 MB · Bekeken: 203
  • rack adamhall.png
    rack adamhall.png
    944,9 KB · Bekeken: 214
Back
Top