Korg M1R.

Rumocool

Genk België.
Lid sinds
3 Maart 2011
Berichten
110
Locatie
Genk (B)
Hallo,

vandaag naar een rackversie gaan zien van de Korg M1.
Kan je de patches niet beluisteren met een hoofdtelefoon zoals bv. op de Roland jv-1080!
Zat ook een organ kaart in maar kon de kaart niet benaderen, knop van card zat aan 1 kant ingedrukt, ik voelde het wel klikken.
 
Hallo,
het blijkt de M1R-EX te zijn, blijken patches op te staan van 00 tot 99.
Ik dacht gelezen te hebben dat ie patches tot 200 kon opslaan, kan iemand me vertellen hoe ik dit het best kan testen, zou het kunnen dat ze het uitbreidings geheugen eruit hebben gehaald!
Ik heb er mijn soundkaart ingestoken en die kon ik wel benaderen, de MSC-09 ORGAN werkte blijkbaar niet, kan het zijn dat je die met 2 kaarten moet gebruiken!

Mvg,
 
Heb je niet de PCM-kaart en de program-kaart nodig? op de een staat de sample-data en de ander de patch-data
 
Had te ex versie gewoon niet meer waveforms?
 
De ex versie heeft het dubbele aantal interne waveforms en de patches gemaakt met deze waveforms stonden op een meegeleverde card ( dus geen pcm card, maar een soundcard )
Op deze kaart stonden 100 extra sounds en 100 combi's M1Rex
Ik dacht dat de EX versie dezelfde preload data had als de Korg T2 ( dus ook alles extra waveforms van de T serie ) Maar of - en waar deze te downloaden zijn weet ik niet
Misschien kun je met deze link nog iets? How to Initialize (reset), and preload on the Korg M1R/M1REX | Sweetwater
 
Laatst gewijzigd:
Vriendelijk bedankt, ben er ondertussen achter dat het een EX is.
Als je op een interne patch naar edit program gaat in de multisound sectie en je meer dan 99 patchen kan selecteren dan heb je de EX.

Mvg,
 
Back
Top