Kun je de Scsi HD/SD/CF van de W-30 inlezen op de PC of Mac ?

Stephen

The Gate is open: Tidal,,
Lid sinds
16 februari 2005
Berichten
4.958
Locatie
België
Ik heb de scsi chip werkende gekregen in de W-30, maar ik kan de Compact flash card van 500MB of 32MB niet formateren,

Maar ik vraag me af, ? Kun je de W-30 Hardisk inlezen op win of OSX ? , Ze kunnen een image maken van de HD, dat lees ik wel,

Er zit wel een gotek drive in die goed werkt, maar ik heb de scsi chip eindelk aan de praat gekregen, en mss gaat data transfer dan nog wat vlotter,??
 
Niet dat ik weet
Zou wel handig zijn
Denk dat je een hd of zipdrive met w30 disks moet over zetten naar de gotek , set na set
Hoe het moet zonder floppydrive en zonder hd met w30 sounds zou ik ook even niet weten
 
okey, en ik heb een .zip Image naar de cf card kunnen schrijven,, die leest de w-30 wel in, nu de card nog proberen bootable te maken,

de scsi to cf drive werkt wel twee keer zo snel als de gotek,, dat valt heel goed mee wat betreft laad tijd voor een set
 
Ik heb de scsi chip werkende gekregen in de W-30, maar ik kan de Compact flash card van 500MB of 32MB niet formateren,

Maar ik vraag me af, ? Kun je de W-30 Hardisk inlezen op win of OSX ? , Ze kunnen een image maken van de HD, dat lees ik wel,

Er zit wel een gotek drive in die goed werkt, maar ik heb de scsi chip eindelk aan de praat gekregen, en mss gaat data transfer dan nog wat vlotter,??
Gotek emuleert de floppy drive incl de snelheid dus scsi zal altijd sneller gaan idd.
 
tja, idd, de gotek drive hier duurt te lang in seconden,, de scsi is mss nog geen '30' sec. dan val je ni stil, om het zo te zeggen,

'k moet nog een manier zoeken om .wav's gemakkelk in de W-30 te krijgen,, zonder al die keymap, patch en preset instellingen,
'k heb wel SMFW30, maar da's toch lastig

De meeste samplen live met de W-30 voor zover ik weet ?

Eerder 'een al veel van hebben geleerd ding', de W-30,,
Om er nieuwe tracks mee te maken, is't ni zo gemak zuchtig,,
 
tja, idd, de gotek drive hier duurt te lang in seconden,, de scsi is mss nog geen '30' sec. dan val je ni stil, om het zo te zeggen,

'k moet nog een manier zoeken om .wav's gemakkelk in de W-30 te krijgen,, zonder al die keymap, patch en preset instellingen,
'k heb wel SMFW30, maar da's toch lastig

De meeste samplen live met de W-30 voor zover ik weet ?

Eerder 'een al veel van hebben geleerd ding', de W-30,,
Om er nieuwe tracks mee te maken, is't ni zo gemak zuchtig,,
Ja das 1 der helaasheden met Roland's propietary file format. Zou een gat in de lucht springen als dat voor de S750 kon.
 
'k zal de W-30 ook maar / op de moment van track producen zelve / samplen met de daw uitgang en een default preset/tone

De W-30 sound is echt wel dé retro,,
Als ik er andere synths mee layer klinkt dat helemaal anders, Da's de sound die ik begin jaren 90' nooit uit de K2000 vond komen,,

Samplen met de W-30 is wel gevaarlk voor audio loops,, of mss kan ik dat ergens afzetten ??
 
Back
Top