Mijn broer zijn track: Falling apart - voor de fans van donker & sisters of mercy. Volgens mij ;)

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.570
Locatie
Streek rond Herentals - België
Hij had eerder een verse met break zonder vocoder (die mijn voorkeur heeft, géén vocoder) maar het is dan ook niet mijn track.
Comments graag.

 
Oh wat stom... ik weet al wat er mis is gegaan: ik heb de verkeerde track uit ableton geconverteerd. De master. En is een clip. Excuus. Ik zet t recht asap
 
Als 't meezit zet de mod deze in de plaats en komt alles goed :)
 

Attachments

  • falling apart met vocoder 2.mp3
    11,6 MB
jep vond het ook een leuke track
Is inderdaad sister of mercy like
 
Heb het nog een keer beluisterd, met name de eerste helft van het nummer met de zang en gitaartje deed het me in de verte ook een beetje denken aan Billy Idol.
 
Zeker coole track! Volgens mij hoeft de zang idd alleen iets meer ruimte te krijgen in de mix. Aan de andere kant, als dit je bedoeling is, helemaal prima!
 
Dank voor 't luisteren, weldra als ik in gang geraak de ganse track eens door mijn studio jagen en kijken of dat wat meerwaarde oplevert of niet.
 
wanneer je de oude sisters of mercy luistert, toen ze nog écht waren, dan is de mix/produktie perfekt...

ik vind het goeie track, de zang doet soms denken aan sisters of mercy, maar de algehele sfeer niet... (mischien de latere sister of mercy, maar dan véel beter...)
ow ja soms, ja, inderdaad. goed ik ben een first last and always liefhebber én van de compilatie some girls wander by mistake. misschien ben ik te streng...
de vibe is er zeker.

na een 2e keer luisteren, hoor ik meer sisters of mercy, dan de eerste keer...

het is oude gothic, de echte gothic, sja, ik ben oud he, de stijl, zeker!

(en oe, wat is gothic daarna zo clean geworden; bauhaus da was pas gothic, naast sisters of mercy en anderen, siouxsie and the banshees, christian death, b.v.)


oef ik mag deze track wel! ja! ha!
 
wanneer je de oude sisters of mercy luistert, toen ze nog écht waren, dan is de mix/produktie perfekt...
Er zijn toch wat van hun nummers waar de mix of opname toch beter kon
en ik hou nochtans veel van dat rauw sfeertje
En heb het echt wel over nummers van toen ze nog echt waren ;)

En ja bauhaus
Is nog steeds een van mijn favoriete bands

ik blijf het dus een leuk nummer vinden Klinkse omdat die sfeer de sound helemaal mijn ding is
 
Er zijn toch wat van hun nummers waar de mix of opname toch beter kon
en ik hou nochtans veel van dat rauw sfeertje

Denk dat First and Last and Always wat dat betreft redelijk goed was, het werk daarvoor was technisch minder. Het voegt soms wel wat toe aan dat rauwe sfeertje. Maar een nummer als Afterhours had wel baat gehad bij een technisch betere opname en mix, denk ik.
 
FLA is dan ook een zalig en beestig album, de nummers amfetamine logic, nine while nine,marian blijven vr mij toch parels
 
klinkt lekker alleen mag de stem wel wat naar voren.

zat een vid van rick beato te kijken waarin hij vertelde dat paralel compressie goed werkt als de vocals een beetje in de mix verdwijnen.
 
Back
Top