MConvolutionEZ gratis mooie convolutiegalm

peterdh

Ringtones & notifications
Lid sinds
13 april 2007
Berichten
2.812
Locatie
Santpoort-Noord
Ik had zelf NI Reflektor in mijn bezit en had verschillende audiodemo's gehoord van andere convolutiegalmen. Ik kwam tot (de voorbarige) conclusie dat convolutiegalmen te kunstmatig klinken. Nu heb ik laatst toch audiodemo's beluisterd van de convolutiegalmen van MeldaProduction: MConvolutionEZ (gratis) en MConvolutionMB. Wat een prachtige galmen komen hier uit!!! Echt aanraders. Beide galmen laden ook third party IR's.

Mocht je MConvolutionMB (€49) willen aanschaffen, bedenk dan dat hij, net als de andere MeldaProduction plug-in's, regelmatig met 50% korting in de aanbieding is en schrijf je je in voor hun nieuwsbrief dan krijg daar bovenop nog €10 korting.

Nog een tip: Als je niet veel onnodige software op je computer wil, vink dan alleen de gewenste plug-in's aan op de installatiesoftware van MeldaProduction.
 
...Mocht je MConvolutionMB (€49) willen aanschaffen, bedenk dan dat hij, net als de andere MeldaProduction plug-in's, regelmatig met 50% korting in de aanbieding is en schrijf je je in voor hun nieuwsbrief dan krijg daar bovenop nog €10 korting...
Nu in de aanbieding! MConvolutionMB
 
Back
Top