Gezocht: sample of plug-in van strijkers orkest

gilberto

Stamgast
Lid sinds
15 april 2020
Berichten
119
Locatie
eksaarde
Hello everyone,

Ik heb een Yamaha Arranger Home Workstation PSR-S710 keyboard.

Wanneer ik de "Strings" kies verschijnen er verschillende benamingen voor de "Strings" zoals Allegro, Strings, Orchestra, Symphonic, Violin, StringsQuartet, ConcertoStrings, AmeloStrings, enz.

Hoe komt het dat wanneer ik elk van deze keuzes speel dezelfde klank weerklinkt.
Je kunt niet horen dat er een strijkers of viool ensemble speelt, het klinkt als een solo strings viool met voor elke keuze die je maakt dezelfde klankweergave.
Ik ben dus op zoek naar een sample of plug-in van Native Instrument Acces, waarmee je een volledig strijkers orkest kunt mee weergeven als ik kies voor "Strings" op mijn PSR-S710 .

In mijn Cubase Elements 10.5 hetzelfde liedje, geen enkele string met violen benadert de klankweergave van een volledig strijkerskwartet zoals de begeleidingen met violen die je hoort op de radio of tv.
En dat wil ik precies, een string die de klankweergave heeft van een volledig strijkers orkest, zoals je ze kunt horen als bij de begeleiding van liedjes die worden gedraaid op de radio?
Weet iemand van jullie waar ik zo een sample of plug-in kan downloaden ?
Grtz,
gilberto
 

Attachments

  • gilbert   strings violen 29 mei 2021  2.jpg
    gilbert strings violen 29 mei 2021 2.jpg
    108 KB · Bekeken: 167
  • gilbert  voices strings violen 29 mei 2021.jpg
    gilbert voices strings violen 29 mei 2021.jpg
    101,2 KB · Bekeken: 151
Back
Top