30 Dagen Productiviteit Challenge (discussie)

Luister de podcast even, heel vermakelijk. De makers kwamen uit Heemstede en Uithoorn en hingen rond in de Amsterdamse housescene 😀 Het was een knipoog naar de opkomende gabberscene en Michel de Heij liet hem horen aan Paul Elstak. Die heeft hem toen uitgebracht als nieuwe Euromasters track.

Die podcast is inderdaad superleuk (alle afleveringen zijn trouwens tof)!!
 
Leuke flashback die podcast.. dat geluid uit ANDK dat was wel ff schrikken destijds.. hoe dan??:D Wel alles gevolgd qua muziek in die tijd maar mijn eerste pilletje nuttigde ik ergens in de eeuw erna.. (was al gewaarschuwd destijds..) velen volgden.. 8D Nowadays ga ik gelukkig weer ouderwets hard op mijn muziekinstrumentjes.. :)

Zojuist weer ff random een paar trackjes geript om op te jammen. Hieronder "Darkest Love - Col lawton" blaast wel lekker weg.. dit was de 2e take.. :)
Sax zit nog te hard in de mix denk ik door overspraak (eigen geluid sax).

edit.. had eergisteren licht aan.. ik ben nu wel heel erg onherkenbaar. 8D

 
@MacGyverGear : Doen! :) Zwolle is voor mij niet zo ver, en ik zou je graag live 'ns horen spelen. @bombario komt vast ook wel ff langs. :okdan:
Ik gok dat deze zomer nog weinig optredens gaat geven.. maar wie weet ooit weer :)

@ Bombario: Ik loop hier natuurlijk wel een beetje achter de feiten aan he!? Dit (saxen op EDM) was nieuw in 2011-2012.. Misschien kan het nog wel hoor. Ik ga het speciaal doen voor de mensen die het me gevraagd hebben. Dit soort sfeer houden ze van.. maar ik pak natuurlijk ook ff wat Jazz, Soul en Disco mee die dag. :)

Wat ik wel erg leuk vind is met die effecten klooien.. Met het kastje wat ik nu heb kan ik geen parameters via iets externs aansturen maar als je iets op de grond hebt liggen en je kan je feedback opengooien van de echo met een footpedaal, zoals ik nu met de hand doe lijkt me echt te gek. Ik voel GAS opkomen.. :o: :D
 
Ik vind het een leuke challenge en tot nu toe maak ik elke dag wel muziek. Doordat het maar om een kwartier per dag gaat, denk ik van te voren na over een laagdrempelig doel en ga ik daar ook daadwerkelijk mee bezig. Ik gebruik steeds één instrument in plaats van dat ik de hele studio aanzet, zo leer ik mijn spullen beter kennen en dat is ook precies wat ik wil bereiken. Eenmaal begonnen verlies ik de tijd vaak uit het oog en ben ik zo één, twee uur verder. Het is vooral het opstarten waar deze challenge me mee verder brengt :okdan:
 
Zo leer ik mijn spullen beter kennen en dat is ook precies wat ik wil bereiken.
Heel herkenbaar. Ik keek gisteren een filmpje van een plug-in die ik al 5 jaar heb en er ging een wereld voor me open 😮 Productief zijn zit hem ook zelden in meer spullen en vooral in meer kennis. Weten wat je doet.

Ik heb deze trouwens ook weer uit de kast getrokken. Een heel prettig boek als het om kennis gaat.

 
Vandaag mocht ik mijn geluidssetje testen samen met de gemaakte presets op 't werk. Had al wat feedback (rondzing) problemen met de kleine boxen thuis maar zeker zinvol dat ik het met de complete set ook heb getest. Heb zo'n beetje al het laag uit mijn presets moeten draaien.. als ik 't een beetje opendraaide begon 't te zoemen als een gek...

Wel opnames gemaakt maar van mijn eigen telefoon zijn ze allemaal onbruikbaar. Wel een opname gekregen van iemand die ff kwam luisteren toen ik een track van @bombario deed.

Daaronder een stukje van mijn telefoon.. had ik ff geupload omdat deze gisteren getipt was door demian als sax track. Maar de bas onderdrukt werkelijk alles.. waar ik stond klonk het gewoon lekker.. pounding bass zeg maar 8)


 
Laatst gewijzigd:
Vandaag gaat het eindelijk iets beter, hoop dat nu snel goed komt. Weliswaar niet actief met muziek, maar heb sinds een week wel weer 'ns wat beluisterd, dat is al heel wat. Oa. Arvo Pärt, Fratres. :) Dat blijft mooi.

Goed om te horen dat 't beter gaat. Ik moest aan je denken toen ik gisteren mn shot kreeg. Gelukkig lijkt 't vooralsnog mee te vallen hier. Of kickt 'ie pas later in?
 
Vandaag mocht ik mijn geluidssetje testen samen met de gemaakte presets op 't werk. Had al wat feedback (rondzing) problemen met de kleine boxen thuis maar zeker zinvol dat ik het met de complete set ook heb getest. Heb zo'n beetje al het laag uit mijn presets moeten draaien.. als ik 't een beetje opendraaide begon 't te zoemen als een gek...

Wel opnames gemaakt maar van mijn eigen telefoon zijn ze allemaal onbruikbaar. Wel een opname gekregen van iemand die ff kwam luisteren toen ik een track van @bombario deed.

Daaronder een stukje van mijn telefoon.. had ik ff geupload omdat deze gisteren getipt was door demian als sax track. Maar de bas onderdrukt werkelijk alles.. waar ik stond klonk het gewoon lekker.. pounding bass zeg maar 8)



VET! verdorie
 
Haal mij maar van de lijst af, ik ben veel teveel met hardware bezig, wat op zich wel een creatieve bezigheid is, om ook nog met iets muzikaals bezig te zijn…
 
VET! verdorie
Ja!! Bovenal dat het leerzaam was natuurlijk ook super om de subwoofers weer ff te voelen. :) Bij elkaar is het 5kw. Subs alleen zijn 3,2kw continue.. dat is toch wat lastig testen in een woonwijk. :D
 
Goed om te horen dat 't beter gaat. Ik moest aan je denken toen ik gisteren mn shot kreeg. Gelukkig lijkt 't vooralsnog mee te vallen hier. Of kickt 'ie pas later in?

De prik zelf ging al niet helemaal zoals het zou moeten, maar die vreselijke moeheid kwam een dag later. Gisteren had ik een wat slechtere dag, nadat het vrijdag juist wat beter ging. Vandaag gaat het wel weer, ik hoop dat de verbetering nu echt doorzet.
 
Back
Top