Polyritmiek met de Peak en de MC-707

Inderdaad , er bestaat nog altijd veel verwarring tussen polymeter and polyritme.
Zelfs onder de talloze promo's videos van de fabrikanten .

ok, ik zal eens op onderzoek gaan. (lijkt bijna wel metrum - ritme, binnen een ander domein... goed..)
 
Hoewel ik de duracel stijl van die kerel niet kan uitstaan , geeft hij hier toch een simpel en gemakkelijk te verstaan voorbeeld van poly meter versus polyrytm
 
Hoewel ik de duracel stijl van die kerel niet kan uitstaan , geeft hij hier toch een simpel en gemakkelijk te verstaan voorbeeld van poly meter versus polyrytm

Ja, die heb ik ook gebruikt om de boter eindelijk door te krijgen.
;)
Net de hele weg zitten tikken en kloppen op m'n stuur, met m'n voet, op de pook etc. etc.
Het gaat nu vanzelf.

Klopt.
Hij is super gelikt, maar wel een soort van voorbeeld hoe je consequent muziek, uitleg, entertainment & humor kunt samenvoegen via YT.
Zitten echt steengoede video's bij met simpele uitleg over complexe zaken.
Die graphics die hij gebruikt zijn heel knap in elkaar gezet.

Er zal ongetwijfeld een goed productieteam achter zitten, want alleen is dit haast niet toe doen.
 
Net de hele weg zitten tikken en kloppen op m'n stuur, met m'n voet, op de pook etc. etc.
Het gaat nu vanzelf.
Zelfs de 3/7 poly ? :)
Hier is een fantastisch filmpje van polyrytms op de cirklon ( die ik binnenkort ga hebben )
 
Zelfs de 3/7 poly ? :)
Hier is een fantastisch filmpje van polyrytms op de cirklon ( die ik binnenkort ga hebben )

Nee joh, gewoon 4/3
Verder kom ik (nog) niet.
Pass the bread and butter.
(de nette variant....)
Ik ben benieuwd of de 707 ook meer 'kan' want ik zou nog niet zo goed weten hoe.
Die mist wat cirklon opties zo te zien.
 
Bounce metronome is een fantastich programma om polyrytm/polymeters mee te oefenen , is wel niet gratis .



 
Back
Top