Audiblegenius bekend van Syntorial komt met Building Blocks: muziektheorie voor beatbakkers.

Audiblegenius bekent van syntorial komt met Building Blocks:

Muziektheorie en compositiecursus voor DAW-gebaseerde muziekmakers
Drumpatronen, baslijnen, akkoordprogressies en melodieën: leer hoe u deze vier essentiële muziekelementen kunt maken in een boeiende DAW-omgeving met Building Blocks.

Building Blocks is een online cursus muziektheorie en compositie die is afgestemd op de behoeften van DAW-gebaseerde muziekmakers.
Vanaf het begin begin je aan een interactieve reis in videogamestijl in onze online DAW.
En gaandeweg bouw je levensechte muziekvaardigheden op met ons intuïtieve stapsgewijze proces totdat je vanaf het begin je eigen originele beats maakt.



Je kan het gratis proberen.
Bron:



1622120363352.png



Denk dat dit wel interessant is voor mensen die geen instrument spelen maar moet het zelf nog proberen.
Ik speel zelf meerdere instrumenten en componeer ook liedjes jazz/soul/singersongwriter en verwacht dat dit niet heel erg diep gaat.
Maar wellicht wel een goede basis kan maken voor beginnende producers die niets of weinig van muziek weten.
En wellicht kun je daarna wat dieper in muziek theorie duiken en ooit jazz componeren.
 
Ik wist dit.
Maar een goede zaak
maar ook hier moet je
leren ook voor muziektheorie dus ik denk voor veel mensen een probleem je moet wel gemotiveerd zijn maar dat is met alles
Maar altijd beter als niets.

Groeten van andreos.
 
Zijn er mensen die ervaring hebben met building blocks?
Er komt namelijk een Blackfriday sale aan (50% korting op 26 t/m 29 november)
En na de zeer goede ervaring met syntorial overweeg ik ook buidling blocks aan te schaffen.
Hoor graag jullie ervaringen!
Alvast bedankt!
 
Back
Top