Tritoneaddiction - Air ('fly like the wind hit I mix) [lounge, dub, drum&bass]

QSD

Nieuwkomer
Lid sinds
3 december 2020
Berichten
19
Locatie
AMSTERDAM
Recent gemaakte remix voor Zweedse dude TritoneAddiction, het is een soort lounge/dub/drum&bass met de nadruk op DUB dus steek er een op als je zin hebt. Gemaakt in Reason, combi van synths en samples.



alle commentaar/feedback welkom!

Soundcloud TritoneAddiction: (soort prodigy style breaks, een aanrader voor de liefhebber)

link
 
Dank dank!

Ook Reason gebruiker? Binnenkort (eindelijk) Combinator 2 las ik op de reasontalk site!
Ongeveer 20 jaar nu.
Eerst heel lang op de 'gratis' langdurige testversie die rond ging en later naar 10 en nu op 11 suite.

Ik weet nog niet of ik snel naar 12 ga. Voorlopig wel weer genoeg geld uitgegeven aan soft- en hardware :)
En eerlijk gezegd heb ik 11 nog lang niet uitgekauwd.

Wel fraai als ze eindelijk een schaalbare UI gaan introduceren. Dat maakt het wel aanlokkelijk.
 
Ongeveer 20 jaar nu.
Eerst heel lang op de 'gratis' langdurige testversie die rond ging en later naar 10 en nu op 11 suite.

Ik weet nog niet of ik snel naar 12 ga. Voorlopig wel weer genoeg geld uitgegeven aan soft- en hardware :)
En eerlijk gezegd heb ik 11 nog lang niet uitgekauwd.

Wel fraai als ze eindelijk een schaalbare UI gaan introduceren. Dat maakt het wel aanlokkelijk.
Haha, tja, je bent niet de enige die Reason voor het eerst leerde kennen op de zeven zeeën. Ik kan persoonlijk niet wachten op combinator 2 maar ja, ik ben ook een in-the-box dude. Ik snap wel wat je zegt over 11 nog niet uitgekauwd hebben. Zelf heb ik bijvoorbeeld Complex-1 nog nauwelijks leren kennen bijv.
 
Haha, tja, je bent niet de enige die Reason voor het eerst leerde kennen op de zeven zeeën. Ik kan persoonlijk niet wachten op combinator 2 maar ja, ik ben ook een in-the-box dude. Ik snap wel wat je zegt over 11 nog niet uitgekauwd hebben. Zelf heb ik bijvoorbeeld Complex-1 nog nauwelijks leren kennen bijv.
Ja, daar hoor ik mooie dingen over.
Ik hang er een beetje tussenin.
(in and out the box)
Waar ik nu weer tegenaan loop nu ik m'n nieuwe studio/werkplek in aan het richten ben.
Het blijft zoeken naar de ideale opstelling (en waarschijnlijk bestaat die niet)
 
Back
Top