UPISketch 2.0 released

Draait niet (native) op mijn systemen. Jammer.

Sowieso snap ik niet dat ze linken naar een github repository .. en dan de binary files daar los in uploaden :')
Komt mij nogal amateuristisch over, sorry hoor.
 
Geef mij Logic's Quick sampler maar, kan je ook leuk mee sampletweaken. Dit doet me meer aan Amiga Sound Master denken :P (qua interfacing dan)
 
@dreamer klopt dat het nog niet 'state of the art' is. Het is in ontwikkeling
Ik zei niks over "state-of-the-art", maar op deze manier je software verspreiden is gewoon raar.

Overigens heb ik er een issue voor aangemaakt op github .. heeft ie maar gewoon de hele repo verwijdert ..
 
Ik zei niks over "state-of-the-art", maar op deze manier je software verspreiden is gewoon raar.

Overigens heb ik er een issue voor aangemaakt op github .. heeft ie maar gewoon de hele repo verwijdert ..
Wow, wat een rot manier van doen.

Mischien wil een moderator deze draad deleten. dat wordt deze ook gewoon verwijderd. Dank @dreamer !
 
Nu denk je dat ik ze heb gevraagd om de boel te verwijderen? juist niet. Ik heb ze verteld dat het niet zo handig was op deze manier, maar hun "oplossing" was om de boel te verwijderen -_-
Ik was hier vooral verontwaardigd over. Denk dat je m'n woorden verkeerd hebt gelezen.

Wat ik denk is dat ze de repo even onleesbaar hebben gemaakt om de binaries via de download knop aan te bieden in GH, dan hoeven gebruikers niet eerst met git te gaan klooien om een binary daar uit te peuteren.
Hopelijk snel weer terug dan.
 
Back
Top