alesis midiverb 2 adapter

Jur

abstract
Lid sinds
27 september 2002
Berichten
497
Locatie
Nieuwegein

Attachments

  • IMG-9858.jpg
    IMG-9858.jpg
    116,6 KB · Bekeken: 210
even kijken, ik heb er 2 in dienst

duh, op een mist 't plaatje en de 2e is niet zo leesbaar.
Als je 't weet graag laten weten want een van de mijne is gebarsten en nogal bedenkelijk om te blijven gebruiken...

Euh de jouwe gaat niet werken, hij wil AC, wisselspanning dus. dus de polariteit boeit niet. Ik zou bovendien niet te laag gaan in stroom, 600mA als je meer kan kopen voor 2 euro, wat belet je. FF google lees ik dat anderen 1 amp nemen als sterkte, 9v AC dus
 

Attachments

  • IMG_1113.jpg
    IMG_1113.jpg
    120,7 KB · Bekeken: 229
Laatst gewijzigd:
  • Duimpje
Duimpjes: Jur
Dank voor je snelle reactie en foto! , maar dan moet ik die van 1500 ma hebben? daar staat toch ook AC bij? Dat zou dan toch moeten werken? (ik heb er echt geen verstand van en van zoeken op google ga ik alleen maar meer twijfelen)
Die twee euro maakt ook niet uit nee.

Ik kom ook deze tegen:


Maar dan lijkt het of de adapterplug te groot is?
 
ik heb 2 verschillende aansluitingen aan beide alesisjes dus ik kan je geen raad geven. Een is zelfs vast bedraad, vermoedelijk gemod. Je hebt in elk geval AC uit nodig. Dus geen DC... die eerste link is dus niks.
Mijn 2e alesis met losse snoer heeft een mannelijke stekker voor voeding. Zoals een minijack (mono)
 
Ik vind deze adapter hier net, dat zou moeten kunnen toch? met die coaxial power plug adapter?
 

Attachments

  • IMG-9860.jpg
    IMG-9860.jpg
    121,5 KB · Bekeken: 185

:-)
 
Back
Top