• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Nieuwe Track gemaakt

Buddy84

Nieuwkomer
Ben benieuwd wat jullie van vinden heb demo opgenomen.

Knop

Ex-Retro
I Like it! Ik vind alleen de melodie van de bass sound niet in tune met de piano, de laatste noten v.d hook zitten elkaar in de weg qua melodie

Mooi laag voor zover ik hier kan horen en het stuk dat rond 0.47 begint vind ik geweldig, dat zou nog wel n tweede keer terug mogen komen in de lagere versie.

Buddy84

Nieuwkomer
I Like it! Ik vind alleen de melodie van de bass sound niet in tune met de piano, de laatste noten v.d hook zitten elkaar in de weg qua melodie

Mooi laag voor zover ik hier kan horen en het stuk dat rond 0.47 begint vind ik geweldig, dat zou nog wel n tweede keer terug mogen komen in de lagere versie.
Knop bedankt erg voor de tip, ik ga deze week aandeslag met verandering.

snitch

Vijfde colonne
De eerste track vind ik leuker, de brass akkoorden vanaf 0:46 geven het een Italo vibe. (En ik haat Italo al vanaf 1983 of zo, dus het zal wel goed zijn :kimono: )

Knop

Ex-Retro
Hoi, ik zat ook te luisteren naar "Bloody Tears" op jouw YT kanaal (met vocal van Pure Alkaline). Heb jij die muziek erbij gemaakt? Dat klinkt echt goed!

Buddy84

Nieuwkomer
Hoi, ik zat ook te luisteren naar "Bloody Tears" op jouw YT kanaal (met vocal van Pure Alkaline). Heb jij die muziek erbij gemaakt? Dat klinkt echt goed!
Ja klopt ik heb die muziek erbij gemaakt,

Bedankt voor de reactie.