• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Dave Smith Prophet 12 module, Waldorf Pulse 1

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Icky

Stamgast
Lid sinds
24 februari 2016
Berichten
173
Locatie
Den Haag
Prophet 12 Module. Her en der wat kleine gebruikssporen maar in het algemeen in erg nette staat. Mag weg omdat ik de Pro2 meer gebruik. Vraagprijs is 970 euro.


P12.jpg



Waldorf Pulse 1. Ondertussen een vintage analoog synth. In vrij nette staat gezien de leeftijd. Vraagprijs is 280 euro.


pulse.jpg
 
Ik zak iets, maar dit zijn mijn bodemprijzen. Prophet 12 mag weg voor 900. Pulse voor 250. Ik zie ze zelden voor zo goedkoop weggaan, maar heb gewoon geen zin om ze op marktplaats te moeten zetten :P
 
Back
Top