Modwaev - Engines for Mind Control

grooved als een gek, vet gedaan !
 
Lekker nummer hoor...:okdan:
Stevig en goed geordend (ook van sound) ritme.
xxc.png

Een Akai en een modulair (2 a 3 sporen?)
en dan bijna 10 min variëren...:okdan:

No comment verder.:)
 
Vet! Die snare in het begin vond ik zo kaal niet zo mooi, beetje droog enzo. Maar met die vette gruizige beats eromheen kan ik het toch best hebben. :P Onderhoudende track, verder helemaal niets mis mee. Een paar minuten inkorten (zoals hierboven al gemeld) maakt 'm overigens zeker niet slechter.

Ligt het trouwens aan mij of lijkt het alsof de balans iets naar recht is doorgeslagen?
 
Tof, bedankt allemaal voor het luistern en de comments! Hij is inderdaad randje te lang, had er destijds over zitten peinzen om tussen 6 en 8 minuten het mes op verschillende momenten erin te zetten maar bleef besluiteloos tot de uiteindelijk export render. Ik probeer me er tijdens schrijven inmiddels meer bewust van te blijven, neem alles altijd in één take op (de tijd vliegt dan soms zo voorbij!) en hou het dan meestal in de DAW bij af mixen.

Of de balans naar rechts is? Hangt ervan af welke elementen je bedoeld. Ik speel met stereo beeld maar lage frequencies zitten bijna allen op mono dus die moeten toch stevig in het midden staan.
 
Back
Top