MeldaProduction MTurboEQ gratis bij aankoop van...

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.467
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
... wat dan ook bij;


(met blockers aan zie je het niet... overigens...)

maar MeldaProduction MTurboEQ gratis! bij elke aankoop... ja ja... wat het ding is? zie;

 
vond deze nog bij ADSR, volgens mij 'na te maken', ik weet niet of het is voor mij, maar val wel voor deze aanpak, is geen aanbieding overigens;


van


met een freebie: (ze hebben wel een eigen benadering, altijd goed..)

 
Heb jij de MTurboEQ? Zo ja, wat vind je er van?

Heb jij nog tips voor koopjes (liefst laag in prijs) bij ADSR?

wat @Jason31 zegt b.v. ik heb nooit iets bij ADSR gekocht, zag dit via KVR.

ja heb m, heb MCompleteBundle, dus voor het leven updates en nieuwe produkten. das is wel fijn van Melda. ook afzonderlijke produkten; lifetime updates.

de MTurboEQ is gewoon een verdomd goede EQ, en sinds de laatste versie, zien ze er ook als emulaties uit.. Melda heeft het net wel wat anders aangepakt, maar b.v. de SSL G heeft dat scherpe, zoals het hoort, er zit een Pultec achtige EQ in. een API 550. dus een aantal EQ's, meestal zijn de Turbo versie wat uitgebreider of kan je zelfs je eigen EQ maken, dit is een andere aanpak.

het grote verschil met 'echte' emulaties; dit zijn gezuiverde emulaties.. staat ook beschreven... zelfs de plugins waarvan ik denk die zal ik nooit zoveel gebruiken of beter, die geven me niet veel kwa sounddesign, ik sta versteld van dat ik blijf ontdekken. en een mooie toevoeging aan je melda account... telt zelfs mee in discounts, volgens mij..

natuurlik zijn er ook mensen die deze EQ niks vinden. maar Melda levert altijd kwaliteit. of dat is voor jou is?

op KVR, want ADSR vind ik zelf een zeer onoverzichtelijke site, zijn dit de vermelde koopjes, buiten de sample packs;



en deze; ik heb die eens als demo gehad, heeft wel wat, toch gelaten, maar kijk even goed naar de systeemvereisten;


niet echt een koopje.

wellicht is wat @Jason31 heeft gedaan, voor alleen de MTurboEQ, de goedkoopste optie.
 
Back
Top