Groeten uit Den Haag (en Rotterdam)!

René Schmitt

Ingeburgerd
Lid sinds
7 mei 2021
Berichten
68
Locatie
Den Haag
Goedenavond! Ik ben René uit Den Haag (import), maar geboren en getogen Rotterdammer. Ik ben sinds december aan het klooien met Volca's en heb onlangs Syntorial en een Behringer Neutron aangeschaft om Synthesis onder de knie te krijgen. Je kunt mijn jams volgen via mijn Youtube kanaal.

Met welke instrumenten/merken/types zijn jullie begonnen en wat heb je daar van geleerd?

Hierbij een welkomst jam!

Groeten.
 
Welkom gefeliciteerd (was zelf ook jarenlang H'nees)
Ben in de brugklas begonnen met blokfluiten en doe dit nu bijna dagelijks. :-)
Later wat gitaar en andere fluiten en de laatste jaren wat keyboard gepiel en euro.. en soft synth(Reaktor Kontakt en VCV).
Mijn hardware synth. passie ben ik ook begonnen met de Neutron; wonderlijk veelzijdig ding. Soms wel ff temmen met attenuators, Neutron kan heftig zijn.
Ik leer veel van wat pretentieloos gepiel en geklooj en wat youtube kanalen volgen (Omri Cohen o.a) en boek "Patch en Tweak" is ook fijn.

Syntorial is nieuw voor mij... Ik ga eens kijken.
Heb jij een betaalde versie en bevalt dat?
 
Bedankt voor je reactie! Ja, ik heb de betaalde versie. Ik had het in de reviews al gelezen, en het klinkt wellicht wat cliché, maar je wordt werkelijk een beter 'luisteraar' door die lessen. Je wordt puur op gehoor getraind. Ik heb de Behringer er (tweedehands) bij aangeschaft om ook in het echt aan knoppen te draaien en het direct toe te passen. Het is ook geen eenvoudig lespakket, als je niet voldoende scoort kom je simpelweg niet naar het volgende 'level'. Heel frustrerend (als je de discipline kan opbrengen om niet op 'hint' te drukken). Aanrader!
 
Back
Top