Op zoek naar een synth studio stander welke niet gemonteerd hoeft te worden aan muur

synthe-sizer

Ingeburgerd
Lid sinds
6 november 2015
Berichten
32
Goedenavond,

Na het bouwen van mijn studio kan nu eindelijk de "aankleding" beginnen.
Ik ben op zoek naar een hoge stander voor mijn synthesizers waar ik zonder contact te maken met de muur (lees: schroeven) mijn synths op kan stapelen. Iets gekanteld zodat er nog wel op te spelen valt. Iets van ALU spreekt me aan, zoals de Jaspers stand.
1620422904640.png
1620422972942.png

Mijn voorkeur gaat dan uit naar een recht-vertikale stander zoals op de foto rechts omdat ik efficiƫnt met de ruimte moet omgaan wil ik nl. zoveel mogelijk vertikaal de hoogte in "opstapelen". Heeft iemand ervaring met een recht vertikale stand t.o.v. de "driehoek" stand (zie foto links)... hoe verhoud dat zich ergnomisch / speeltechnisch gezien.

HDe Jasper ALU stands zijn behoorlijk aan de prijs (200cm versie is al >700 eur), dus wellicht behoort zelfbouw ook tot de mogelijkheden - hetzij ander materiaalkeuze bijvoorbeeld. Mocht iemand een ander merk aanbevelen, advies is welkom. Hartelijk dank,
 
ik heb die linker. Die kun je ook minder diep instellen. Dat heb ik ook gedaan en is super stabiel.
 
Goedenavond,

Na het bouwen van mijn studio kan nu eindelijk de "aankleding" beginnen.
Ik ben op zoek naar een hoge stander voor mijn synthesizers waar ik zonder contact te maken met de muur (lees: schroeven) mijn synths op kan stapelen. Iets gekanteld zodat er nog wel op te spelen valt. Iets van ALU spreekt me aan, zoals de Jaspers stand.
Bekijk bijlage 3810065 Bekijk bijlage 3810066
Mijn voorkeur gaat dan uit naar een recht-vertikale stander zoals op de foto rechts omdat ik efficiƫnt met de ruimte moet omgaan wil ik nl. zoveel mogelijk vertikaal de hoogte in "opstapelen". Heeft iemand ervaring met een recht vertikale stand t.o.v. de "driehoek" stand (zie foto links)... hoe verhoud dat zich ergnomisch / speeltechnisch gezien.

HDe Jasper ALU stands zijn behoorlijk aan de prijs (200cm versie is al >700 eur), dus wellicht behoort zelfbouw ook tot de mogelijkheden - hetzij ander materiaalkeuze bijvoorbeeld. Mocht iemand een ander merk aanbevelen, advies is welkom. Hartelijk dank,
Ik adviseer een meubel van Iwan Op Maat aan! *D
 
Ik heb jarenlang een 'klassieke' Jaspers stand gehad en daar veel plezier van gehad.
Inmiddels heb ik nu ruim een jaar een recht Jaspers rack zoals de rechterfoto en die bevalt nog beter.
Bij het rechte rack kun je de diepte van de draagbuizen instellen en dat maakt het voor mij allemaal net wat toegankelijker en werkzamer.
 
Back
Top