• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Waldorf Iridium

Prijs
1950 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Peter118

Ingeburgerd
Lid sinds
29 juli 2018
Berichten
62
Vanwege het maken van andere (prive)keuzes verkoop ik mijn Waldorf Iridium. Gekocht op 1 september j.l. bij Turnlab Belgie, dus nog ruim binnen de garantieperiode. Factuur en originele verpakking is aanwezig.

De Iridium verkeert in uitstekende (nieuw)staat en heeft op het moment van dit schrijven een gebruik van 1 dag en 9 uur(is af te lezen in het Systeem menu).

De kenners zullen weten dat de Iridium een unieke, multi-timbral synthesizer is. De mogelijkheden zijn echt onbeperkt. De Iridium wordt in kleine batches geproduceerd en is daardoor zeer lastig leverbaar.

Te zien/uit te proberen bij mij thuis, rekening houdend met de huidige Corona regels(1.5m afstand en mondkapje s.v.p.).
Aangetekend en verzekerd verzenden is ook mogelijk, risico koper. Maar ophalen heeft de voorkeur.
 

Attachments

  • 83C739D0-82D0-4A1A-9FC9-989F0C95788E.jpeg
    83C739D0-82D0-4A1A-9FC9-989F0C95788E.jpeg
    168,4 KB · Bekeken: 300
Back
Top