Roland TR-909 (de enige echte)

Status
Please reply by conversation.

Nick Habermehl

Ingeburgerd
Lid sinds
8 september 2011
Berichten
67
Locatie
Zwolle
Hoi,

Dit gaat wellicht een lastige worden maar ik ga hem toch vragen. Ik ben opzoek naar een Roland TR-909 in functionerende staat. Ik ben bekend met alle clones en replicas maar de echte is toch een droom die ik werkelijk wil gaan maken. Alle tips worden gewaardeerd!
 
Er staan er twee op Marktplaats.nl

Roland TR-909
€ 3.500,00

ROLAND TR-909 RHYTHM COMPOSER ANALOG DRUMCOMPUTER * techno n
€ 3.450,00
 
Die start en stopknop op die van 3500 zijn wel erg wit. Lijken de tanden van Danny Roelvink wel 😁 behuizing is flink blootgesteld geweest aan UV ook.. Flink vergeeld..
 
Die start en stopknop op die van 3500 zijn wel erg wit. Lijken de tanden van Danny Roelvink wel 😁 behuizing is flink blootgesteld geweest aan UV ook.. Flink vergeeld..
Ja dat is de reden dat ik nog geen bod heb gedaan. En die andere heeft blauwe leds. Nu ben ik niet mega kritisch maar als ik dan toch dat geld moet betalen wil ik wel de authentieke look. :D
 
Ik schrik een beetje van die prijzen maar op ebay ziet het er niet veel anders uit. Al is deze hieronder optisch wel ok wat ik zo snel zie.
Blauwe ledjes zijn idd een beetje jammer maar soms vinden eigenaren dat zelf wel.meerwaarde.
 
Hannover zou ik dan zelf naartoe rijden.. Of vragen naar zijn WhatsApp en een videocall doen waar ie em ff in actie laat zien.
Als ik de omschrijving lees zou ik voorzichtig zijn.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top