Deal: leer synths programmeren met Syntorial

Gamification is fantastisch! Ik gebruik nu Melodics om toetsenskills te oefenen met een midikeyboard en fingerdrumming & sample triggering te oefenen met een padcontroller en het werkt fantastisch. Ze hebben ook nog drumlessen voor elektrische drumstellen maar de ambitie om er eentje in huis te halen en daarmee te gaan drummen heb ik dan weer niet. Alles om de dagelijkse Streak gaande te houden, topscores te halen en trophies & samplepacks te verdienen! Het scheelt ook dat ik in mijn vrije tijd graag game. Voor mezelf zie ik niet zoveel toegevoegde waarde in Syntorial maar ik begrijp heel goed dat het werkt en aanslaat. :D
 
Gamification is fantastisch! Ik gebruik nu Melodics om toetsenskills te oefenen met een midikeyboard en fingerdrumming & sample triggering te oefenen met een padcontroller en het werkt fantastisch. Ze hebben ook nog drumlessen voor elektrische drumstellen maar de ambitie om er eentje in huis te halen en daarmee te gaan drummen heb ik dan weer niet. Alles om de dagelijkse Streak gaande te houden, topscores te halen en trophies & samplepacks te verdienen! Het scheelt ook dat ik in mijn vrije tijd graag game. Voor mezelf zie ik niet zoveel toegevoegde waarde in Syntorial maar ik begrijp heel goed dat het werkt en aanslaat. :D
Goede tip, finger drumming verbeteren stond ook nog op mijn lijstje, hier een inspiratie videootje :D

 
@Fifth Bot bedankt voor je beknopte uitleg.
ik vind het wel tof als je je eigen sounds maakt. das toch een hele kant die muziek maken interessant maakt. als een schilder die zijn eigen verf maakt.
ik ben nu bij sectie 9 en het gaat vlot. alleen af en toe ben ik heel lang aan het draaien voor de juiste osc sound.
heb er juist dan een gevoel van frustratie maar ook blij dat het super nuttig is.
niet alleen voor sounddesign maar gewoon om te luisteren in het algemeen.
kan me ook zo een mix cursus voorstellen. luister naar een beat en stel de compressor in.
 
zo ben hard bezig maar pas op 56/199 .... lange cursus.
Ik skip ook de meeste verhaaltjes maar het is vrij lang.
 
Zo hoe gaat die hier jongen en meiden?
Als ik eerlijk ben vind ik het een beetje saai.
10x een verschillende chorus nadoen...of net de pitch envelope. bloed komt uit je oren :)
Denk nog steeds dat het heel nuttig is maar het is lang.
Ook als je de opdrachten snel doet.
ik heb nu 116 van de 199 opdrachten gedaan.
Nou ja we gaan stug door.
 
Supertof dit!! Dank voor het delen @bombario. Zojuist besteld en geïnstalleerd. Kan alleen vandaag nog met korting zag ik.
Ben al jaren op zoek naar iets dergelijks. Gewoon hands (and ears) on aan de synth zitten en beter leren wat dat doet.
 
Ik heb de 70% niet gehaald, sliep al eerder. Toch vind ik het wel een leuk fenomeen, je moet echt goed luisteren om het na te maken.
 
Syntorial deed ik vele jaren geleden toen ik n maand in de gips zat tot ik vast zat. Recent de andere challenge gekocht, en die leerde me alvast bij over drums. Ben tot chords geraakt, dan stof gevangen. Maar toffer dan synthorial vond ik.
 
Back
Top