Nieuw

DavidD

Nieuwkomer
Lid sinds
26 april 2021
Berichten
3
Locatie
Nederland
Goedemiddag allemaal,

Ik ben david derksen en ben 25 jaar oud.
Ben ruim anderhalf maand met FLstudio bezig. Mijn muziek smaak is hardcore/hardstyle lekker stampen weetjewel. Mijn beroep is kok in de horeca.
Ik vind het wel leuk om nieuwe dingen te gaan proberen en heb research gedaan hoe ik muziek moet maken, toen ben ik bij flstudio uitgekomen. de demo heb ik gedownload en 3 dagen later heb ik de producer edition gekocht.

Ik vind het wel superleuk maar is ook super ingewikkeld.


Mvg david derksen
 
Welkom David. Het belangrijkste is om er plezier in te hebben/houden. Verwacht ook niet direct dat je een professioneel nummer maakt. Dat vergt veel proberen en oefenen etc. Het belangrijkste is dat je de lol houdt, dan is het ontdekken en leren het leukste.

FL lijkt mij een perfecte DAW voor je. Op YouTube staan ook super veel tutorials en hier op Synthforum is natuurlijk veel kennis aanwezig.
 
Welkom David. Het belangrijkste is om er plezier in te hebben/houden. Verwacht ook niet direct dat je een professioneel nummer maakt. Dat vergt veel proberen en oefenen etc. Het belangrijkste is dat je de lol houdt, dan is het ontdekken en leren het leukste.

FL lijkt mij een perfecte DAW voor je. Op YouTube staan ook super veel tutorials en hier op Synthforum is natuurlijk veel kennis
Dankjewel, dat klopt veel oefening baard kunst ik moet nog veel leren dit komt met de tijd wel
 
Back
Top