Nieuw lid

Jrnlrs

Nieuwkomer
Lid sinds
26 april 2021
Berichten
6
Locatie
Brussel
Hey iedereen, mijn naam is Jorne, ik woon in Brussel en ben al ongeveer 10 jaar bezig met synths, het is allemaal begonnen door als klein kind gefascineerd te raken door de muziek van kraftwerk. Tegenwoordig heb ik in mijn setup een Juno 106, DX7, korg monologue, vermona piano strings , TD3, acces virus A en een defecte moog sub phatty, dit was mijn eerste synth maar heeft altijd problemen gehad, ik denk dat hij op een slechte maandagochtend gemaakt is. Ik hoop nog veel mensen te leren kennen die ook in de synth wereld zitten. Peace!
 
Welkom Jorne :biertje: Mooie setup heb je!

Wel jammer van je Sub Phatty....misschien is deze nog te fixen? Overigens komen mooie maandagochtenden maar zelden voor naar mijn mening :D
 
Ik heb van moog zelf nieuwe onderdelen gekregen, toen heb ik dit kunnen fiksen maar is er iets anders stuk gegaan. Toen ik hem binnenbracht zeiden ze dat het tot 500 euro kon kosten , dat heb ik er niet voor over :(
 
Welkom! :) Van Moog mag je eigenlijk toch beter verwachten, ook al zou die op een maandagochtend zijn gemaakt, die moet toch klinken als een vrijdagavond...
 
Welkom en je hebt een mooie setup zo. Op het forum zitten ook een aantal goede techneuten. Wellicht kunnen ze met je meedenken over het repareren van de Moog.
 
Back
Top