Cave Sessions: Anomaly (space Techno jam)

Luctae

syncopaat
Lid sinds
6 juni 2010
Berichten
1.282
Locatie
't Gelders Eiland
Hallootjes,

Weer eens een jam gedaan. Ik ben oo dreef de afgelopen weken...

laat me weten wat je er van vindt. Of niet... Ik hoop dat je er plezier van hebt!

 
Hele fijne ingehouden en een beetje donkere sfeer. Het werkt ook heel goed dat je niet gaat voor de grote uitbarsting maar het ingehoudene aanhoudt.
 
Hele fijne ingehouden en een beetje donkere sfeer. Het werkt ook heel goed dat je niet gaat voor de grote uitbarsting maar het ingehoudene aanhoudt.
Thx, dat was precies de bedoeling! Fijn dat het juist gewaardeerd wordt, krijg ook nog wel eens te horen dat men een climax mist...
 
Thx, ben er ook erg blij mee! Ergens zou ik er wel een Rytm bij willen, maar dan is mn setup niet compact genoeg vind ik... Daarbij heb ik mn draai nu wel aardig gevonden!
Ja snap ik, ik zoek ook altijd nog verder, maar moet mijzelf inhouden. Dit is even genoeg zo.
 
Wat een fijn sessie is dit.
Heb er echt van genoten en werd er zelfs n meegezogen.
Jouw gear mag er ook absoluut zijn zeg :)
Dankjewel Robi! Was ook erg leuk om te doen. Ik voel me een rijk mens dat ik met zulke mooie spullen mag spelen. Hoe zit het met jouw live speurtocht? Jij was toch ook op zoek om meer live dingetjes te ondernemen?
 
Hey!! Lekkere drive!! En heel inspirerend.. ;) Zo'n DJ-achtige mixer met een Kill EQ werkt ook goed.. mooie setup ook :mega: Misschien nog wel het allermoeilijkste.. een setup samenstellen en er dan vertrouwd mee raken/mee leren werken..
Heb laatst ook wat video's van Lucien Fort zitten kijken.. erg leerzaam ook hoe ie zijn visie er ook over geeft tijdens dat ie z'n jam opbouwt.. :)
 
Hey!! Lekkere drive!! En heel inspirerend.. ;) Zo'n DJ-achtige mixer met een Kill EQ werkt ook goed.. mooie setup ook :mega: Misschien nog wel het allermoeilijkste.. een setup samenstellen en er dan vertrouwd mee raken/mee leren werken..
Heb laatst ook wat video's van Lucien Fort zitten kijken.. erg leerzaam ook hoe ie zijn visie er ook over geeft tijdens dat ie z'n jam opbouwt.. :)
Dankjewel man! Ja die dj mixer was een goeie zet... heel veel plezier van!

Je hebt de spijker op zijn kop... jezelf een workflow aanmeten (and stick to it) duurt ff. Inmiddels heb ik de sweetspot gevonden van dikke, goed klinkende gear, die kan wat voorziet in mijn behoefte (uitstekende midi aansturing voor totall recall, goede klank, onboard fx, etc.) Nu is het een groot instrument voor me geworden 😎

die video’s van Lucien zijn idd erg leerzaam. Ik moet zeggen dat ik door hem de laatste ruk in mijn leerspurt heb doorgemaakt. Ook veel tips om het niet te ingewikkeld te maken, maar toch lekker groovy...
 
Back
Top